Happy Horizon neemt Vertigo 6 over

Vertigo 6 treedt toe tot de Happy Horizon-groep. Vertigo 6 is een pr- en marketingbureau dat is gespecialiseerd in entertainment- en jongerencommunicatie. Het bureau staat op de eerste plaats in de FONK 100 en won de Cross Media Award 2021 voor beste bureau van Nederland.

Het bureau werd in 2018 beloond met de SAN New Kids on the Block-award; de prijs voor het meest veelbelovende bureau van Nederland. Happy Horizon eindigde onlangs op de eerste plek in de Emerce 100 als Beste Bureaugroep van Nederland.

Walter van de Wege, CEO van Happy Horizon: “Wij geloven in een sterke geïntegreerde marketingcommunicatie-aanpak. In onze ambitie om klanten in binnen- en buitenland over de gehele linie te kunnen bedienen, zijn influencermarketing en pr enorm belangrijk om tot een volledige marketingmix te komen. Wij zien de diensten die Vertigo 6 aanbiedt als een integraal onderdeel van alles wat we doen. Vertigo 6 heeft bewezen dat zij als geen ander begrijpen hoe je pr en influencermarketing strategisch en effectief inzet in campagnes om je doelgroep te bereiken. Raoul, Mike en hun team hebben de afgelopen jaren gebouwd aan een mooi bedrijf dat niet voor niets vele prijzen op z’n naam heeft. Vertigo 6 past qua mentaliteit perfect bij Happy Horizon en heeft dezelfde nuchtere en zakelijke kijk op marketing, gecombineerd met een grote drang naar innovatie en een gezonde dosis creativiteit.”

Synergie

Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6: '”De afgelopen negen jaar waren een geweldige achtbaanrit zonder stops. We zijn uitgegroeid van een zolderkamertje in Arnhem-Noord tot een team van 25 collega’s en tot een gevestigde naam op het gebied van jongerenmarketing. Toen Happy Horizon ons vorig jaar benaderde, was de klik meteen goed, zowel zakelijk als persoonlijk. We werkten al nauw samen met veel labels binnen de groep en die synergie smaakte naar meer. Binnen de groep hebben onze diensten zoals PR, influencermarketing, organisch socialmediamanagement en jongerenmarketing veel meerwaarde. We bouwen graag mee aan de verdere groei van de Happy Horizon-groep in en binnen- en buitenland.”

Happy Horizon neemt alle aandelen van Vertigo 6 over. De aandeelhouders van Vertigo 6 kopen zich in binnen de groep. Walter Van de Wege: “We geloven in het stimuleren van ondernemerschap en zijn blij dat Raoul & Mike aan boord blijven en zo kunnen blijven bouwen aan Vertigo 6 en aan onze groep.”

Met de toevoeging van Vertigo 6 telt de Happy Horizon groep bijna 600 medewerkers, met kantoren in Eindhoven, Utrecht, Apeldoorn, Amsterdam, Den Haag, Tilburg en Arnhem. De nieuwe disciplines PR, organisch socialmediamanagement, influencermarketing en jongerenmarketing worden toegevoegd aan het bestaande dienstenportfolio dat reeds bestaat uit strategy & innovation, data & automation, online marketing, development & technology en branding & content.

Vertigo 6 werkt ondermeer voor Electronic Arts, Logitech, ASUS, Koch Media, Disney, UEFA en New Balance.

www.happyhorizon.com

www.vertigo6.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.