Greymen&Co en MassMovement gaan verder als Key Agency

Digital marketing agency Greymen&Co en mediabureau MassMovement gaan onder een gezamenlijke naam verder. De twee bureaus, die al langere tijd samenwerken, heten vanaf nu Key Agency.

Bijna twee jaar geleden besloten Greymen&Co en MassMovement hun krachten te bundelen. Daarbij is besloten de  bedrijven volledig te fuseren tot één bureau. 

Key partner

Wilfred den Hertog, Strategy Director & Partner: “We hebben gemerkt dat opdrachtgevers behoefte hebben aan langdurige partnerships, zodat we met ze mee kunnen groeien en ook toekomstige veranderingen samen aankunnen. Wij doen niet aan marketingtrucjes voor de korte termijn, maar willen een cruciale rol spelen in de langetermijngroei van opdrachtgevers met de inzet van digital, marketing en media. ”

Key brand identity

Key Agency heeft ook een merkidenteit ontwikkeld die aansluit op de brede dienstverlening en mix aan specialisten die werkzaam zijn bij het digital marketing agency. Key Agency is gevestigd in de Schinkelkerk in Amsterdam. Er werken ruim 40 personen bij Key Agency.

www.keyagency.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.