
Gorillas lanceert limited-edition wijnflessen voor de feestdagen
Speciaal voor de feestdagen lanceert Gorillas drie exclusieve wijnflessen in samenwerking met kunstenares Andrea van Nieuwenhuizen en urban winery Chateau Amsterdam. Op ieder etiket is een DreaDoll afgebeeld, ofwel een vrouwelijk figuur ontworpen door van Nieuwenhuizen. Speciaal voor deze editie heeft Van Nieuwenhuizen drie DreaDolls ontworpen.
De DreaDolls zijn ontstaan als antwoord op het stigma rondom vrouwen. Van Nieuwenhuizen: “Met mijn kunst toon ik vrouwen die vol zelfvertrouwen en power in het leven staan. Ze lachen niet op commando en geloven in zichzelf. De vrouwen zijn sexy, extravert, stijlvol en staan in hun kracht”. Naast de exclusieve wijnflessen is het werk van Van Nieuwenhuizen ook te zien in de galerij van de Gorillas vestiging aan het Weesperplein in Amsterdam.
Fabienne Walch, Head of Brand bij Gorillas: “De feestdagen komen eraan, en samen met Chateau Amsterdam wilden we een wijnfles ontwerpen die niet alleen lekkere wijn bevat, maar er ook nog eens mooi uitziet. We zijn erg blij dat Andrea van Nieuwenhuizen de wijnflessen een prachtige look heeft gegeven met haar DreaDolls.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg
[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert