Gorillas lanceert limited-edition wijnflessen voor de feestdagen

Speciaal voor de feestdagen lanceert Gorillas drie exclusieve wijnflessen in samenwerking met kunstenares Andrea van Nieuwenhuizen en urban winery Chateau Amsterdam. Op ieder etiket is een DreaDoll afgebeeld, ofwel een vrouwelijk figuur ontworpen door van Nieuwenhuizen. Speciaal voor deze editie heeft Van Nieuwenhuizen drie DreaDolls ontworpen.

De DreaDolls zijn ontstaan als antwoord op het stigma rondom vrouwen. Van Nieuwenhuizen: “Met mijn kunst toon ik vrouwen die vol zelfvertrouwen en power in het leven staan. Ze lachen niet op commando en geloven in zichzelf. De vrouwen zijn sexy, extravert, stijlvol en staan in hun kracht”. Naast de exclusieve wijnflessen is het werk van Van Nieuwenhuizen ook te zien in de galerij van de Gorillas vestiging aan het Weesperplein in Amsterdam.

Fabienne Walch, Head of Brand bij Gorillas: “De feestdagen komen eraan, en samen met Chateau Amsterdam wilden we een wijnfles ontwerpen die niet alleen lekkere wijn bevat, maar er ook nog eens mooi uitziet. We zijn erg blij dat Andrea van Nieuwenhuizen de wijnflessen een prachtige look heeft gegeven met haar DreaDolls.”

www.gorillas.io

www.countercollective.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.