Global Media & Entertainment lanceert propositie voor B Corp gecertificeerde bedrijven
Buitenreclame-exploitant Global Media & Entertainment biedt B Corp gecertificeerde bedrijven een aangepast tarief met kortingen die tot 75 procent kunnen oplopen.
Op deze wijze wil Global Media & Entertainment de positieve impact van B Corp gecertificeerde bedrijven ondersteunen.
Volgens Global blijkt uit internationaal onderzoek dat Digital Out Of Home tot de meest milieuvriendelijk media behoort. Global biedt met de propositie haar volledige digitale netwerk (3.000+ schermen) aan en adviseert indien gewenst over de media inzet en creatie van de advertentie. Vanaf juni 2023 biedt Global deze propositie voor B Corp gecertificeerde bedrijven direct of via hun mediabureau.
Eric Kip, managing director van Global in Nederland: “De B Corp certificering zorgt ervoor dat negatieve impact op de wereld verminderd wordt en positieve impact groeit. Vanuit onze missie, Making everyone’s day brighter, onderschrijven we deze gedachte en supporten we met deze propositie juist de bedrijven die de positieve impact leading laten zijn.”
Global heeft zelf meerdere stappen gezet om ook zijn bedrijfsvoering te verduurzamen. Denk hierbij aan het plaatsen van sedumdaken, ledverlichting en zonnepanelen op en in bushokjes en het wisselen van abri-poster met elektrische auto’s. De komende jaren investeert het bedrijf verder om verduurzaming van het medium te stimuleren.
Lees ook:
Global blijft één jaar langer DOOH op NS Stations verzorgen
Global geeft jongeren stem via buitenreclame
Dentsu Benelux onderzoekt aandacht en impact van Out of Home
Mathijs Pattinama: Creativiteit cruciaal bij OOH-campagnes
Dentsu Benelux presenteert OOH-trendrapport 2025
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday
NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen
SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong