Glasnost groeit door met Claire Martens en Manon van Brecht

Claire Martens en Manon van Brecht versterken het team van pr & storytelling bureau Glasnost, onderdeel van Ace.

Claire Martens is aangesteld in de rol van Director People & Culture. Ze heeft als HR Director een achtergrond in het opschalen van organisaties bij onder meer felyx en Deliveroo. Ook bij Glasnost gaat zij zich bezighouden met de groei van de organisatie. Manon van Brecht zet zichzelf in als consultant. Ze heeft vier jaar gewerkt bij USP Marketing PR. Een bureau waar zij ervaring opdeed in travel, hospitality en luchtvaart-pr. Bij Glasnost gaat ze aan de slag voor merken als Storytel, Volkswagen, Interpolis en Roamler.

Claire Martens: “Ik heb ontzettend veel zin om bij Glasnost aan de slag te gaan! Glasnost heeft Learning & Development hoog op de agenda staan en ik kijk ernaar uit om hier een leading programma op neer te zetten. Daarnaast is de fase waarin Glasnost zit een goed moment om te werken aan de zichtbaarheid van Glasnost als werkgever en gaan we hard aan de slag met de Employer Branding. Maar het belangrijkste voor mij is dat ik kan bijdragen aan de employee happiness in de groei van de organisatie.”

Manon van Brecht: “Bij USP Marketing PR heb ik het erg naar mijn zin gehad, maar ben na vier jaar toe aan een volgende stap. Ik ben blij dat ik mijn carrière mag vervolgen bij Glasnost en deel mag uitmaken van een snelgroeiend en ambitieus team. Binnen mijn diverse portfolio, bestaande uit zowel lifestyle als tech-finance-klanten, ligt de focus voor mij voornamelijk op pr en native advertising.”

www.glasnost.amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.