Geertjan Vorstenbosch en Reinier Rombouts versterken TheNewTomorrow

Geertjan Vorstenbosch en Reinier Rombouts sluiten zich als partners aan bij TheNewTomorrow. Vorstenbosch neemt commerciële en marketingervaring mee en Rombouts voegt zijn uitgebreide trackrecord op gebied pr, communicatie en storytelling toe aan TheNewTomorrow.

Vorstenbosch heeft een achtergrond met commerciële functies bij verschillende consumentenmerken als Honig, Heinz en Dr. Oetker. Hij werkte in lokale en internationale rollen, onder meer als marketingmanager en Digital Manager en bouwde mee aan de groei van deze bedrijven.
Rombouts werkte zowel aan bureau- als aan klantzijde als pr-, communicatieadviseur en storyteller. Hij richtte in 2015 Chief Storyteller op om bedrijven en leiders te helpen met hun positionering, communicatiestrategie en het vertellen van een persoonlijk en geloofwaardig verhaal. In 2017 publiceerde Reinier zijn boek Raak! Benut de kracht van je persoonlijke verhaal.

Vorstenbosch en Rombouts gaan samen met Floris Regouin en Manon Roubos aan de slag als business guides voor MKB-bedrijven. Regouin richtte in 2017 TheNewTomorrow op om mkb-ondernemers verder te helpen in hun digitale ontwikkeling. Daarvoor werkte hij ruim twintig jaar voor grote bedrijven als Samsung Electronics, Philips en eBay waarin hij actief was in de vakgebieden marketing, sales, business development, customer experience en e-commerce.

www.thenewtomorrow.com

Lees ook: [Interview] Reinier Rombouts over geloofwaardigheid en leveren wat je belooft

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis

03-09-2025 | 14:35:00
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency

[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant

03-09-2025 | 09:09:00
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
 

Dit artikel is gepubliceerd door:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.