Gaby Bruggink (COO) en Menno van der Steen (Chief Data & MSc) naar GroupM

Bij GroupM Nederland is Gaby Bruggink gestart als Chief Operating Officer en Menno van der Steen als Chief Data and Marketing Science Officer. Beiden gaan zowel Operations als Data van de GroupM-vestigingen in Amsterdam, Eindhoven en Sittard verder uitbouwen

Gaby Bruggink komt vanuit Aberkyn en heeft daar als COO de integratie met McKinsey geleid. Daarnaast heeft zij haar sporen als COO verdient bij Capgemini, en daarvoor in diverse rollen binnen de Sogeti organisatie.

Menno van der Steen heeft in het verleden onder andere bij Mediabrands als Chief Data and Tech Officer gewerkt en in een marketingcommunicatie rol bij Schiphol. Menno is binnen de WPP groep bij Ogilvy en Y&R zijn carrière begonnen.

Maiko Valentijn, CEO van GroupM: "We hebben het afgelopen jaar enorme stappen gemaakt in de verdere integratie van onze groep, we werken samen om het vak van morgen vorm te geven en daarvoor hebben we ook de juiste talenten aangetrokken om ook de organisatie verder vorm te geven. Gaby heeft een achtergrond in Consultancy en IT en dat zijn precies de onderwerpen waar wij als groep grote stappen maken. Menno heeft een aanzienlijke staat van dienst in ons vakgebied en is met zijn brede interesses een verrijking voor de organisatie."

www.groupm.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.

VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark

02-09-2025 | 11:53:00
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK

Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum

02-09-2025 | 09:27:00
De samenwerking begon met de campagne voor de Maand van Kinderkanker. Hierin staat het thema beter worden centraal
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.