Frank Bitter Managing Director Media bij Candid

Candid heeft Frank Bitter aangesteld als leider van de mediatak binnen de platformorganisatie. Hij zal in zijn functie samen met de agency leads van M2Media en het te fuseren STROOM en de Media Maatschap, verantwoordelijk zijn voor de groei van deze bureaus.

Het meest recent was Frank Bitter hij Managing Director EMEA bij Mediacom. Hij werkte zowel in nationale als internationale context en was verantwoordelijk voor het bouwen van Mediacom tot een topspeler vanaf 2006. 

Edward Knol, Chief Operating Officer van Candid: “Frank is een enorme aanwinst voor ons. Hij heeft bewezen goed te kunnen bouwen aan de groei van klanten, het verder ontwikkelen van teams, het verder uitbouwen van proposities en het optimaliseren van de dienstverlening. En Frank doet dat met zowel professionele als menselijke eigenschappen die perfect passen binnen Candid.”

Rudiger Wanck, CEO, Candid: “Met de komst van Frank met al zijn kennis en ervaring onderstrepen we nogmaals onze ambities en de sterke groei die we met het Candid platform doormaken.”

Frank Bitter: ‘'Ik ben onder de indruk van de kwaliteit en ambitie van de mensen van M2Media, STROOM, De Media Maatschap en de media services unit. De mediadivisie van het Candid Platform heeft enorme potentie en ik heb er dan ook veel zin in om samen met deze teams de groeiambities verder vorm te geven."

www.candidplatform.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Crowdfunding Wij eisen de nacht stopgezet na ruim half miljoen

29-08-2025 | 12:58:00
Binnen twee dagen na de lancering heeft de campagne Wij eisen de nacht op al 252.440 euro opgehaald via crowdfunding.

Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne

29-08-2025 | 12:41:58
Levi’s heeft een wereldwijde campagne gelanceerd waarin drie kledingstukken centraal staan: de 501 Original jeans, de Trucker Jacket en het Western Shirt

T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon

29-08-2025 | 12:37:56
T-Mobile heeft een nationale campagne gelanceerd om SuperMobile, het zakelijke telefoonabonnement, onder de aandacht te brengen

Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak

29-08-2025 | 12:20:33
Nu digitale advertising zich blijft uitbreiden via connected TV, video en het open web, groeit de druk op de industrie om transparanter te opereren

Minecraft zet Ice Cube in voor Cube Claims-campagne

29-08-2025 | 10:17:44
In deze social-first aanpak speelt de rapper en acteur een opvallende rol als verzekeringsinspecteur binnen de wereld van de game.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.