FOX Sports-medewerkers bedanken kijker met lied

In een commercial bedankt FOX Sports de kijkers voor hun steun tijdens de afgelopen maanden. Het nummer Without you van Harry Nilsson, dat gebruikt wordt in de campagne van FOX Sports, wordt deze keer gezongen door presentatoren, verslaggevers en analisten van de zender.

Nu het voetbalseizoen eindelijk van start gaat, vond FOX Sports het tijd worden om hun trouwe kijkers te bedanken. FOX Sports doet dit in de vorm van een ode, waarin FOX Sports-medewerkers met volle overgave het nummer ‘Without You’ zingen, speciaal voor de kijkers.

Jan Bonjer, director marketing & creative FOX Sports:Het staat buiten kijf dat we niet zonder onze kijkers kunnen. Ze zijn FOX Sports de afgelopen maanden in groten getale trouw gebleven, ook toen de voetbalcompetities stil werden gelegd. Dat iedereen binnen FOX Sports daar erg dankbaar voor is blijkt wel uit deze video, waarin ons vertrouwde team uit volle borst meezingt met het onvolprezen Without You.”

Patritia Pahladsingh, managing director, TBWA\NEBOKO: “Met deze commercial luiden we de start van het voetbalseizoen op ludieke wijze in. Na maanden van honger naar het voetbal konden we niet anders dan de loyale kijkers van FOX Sports in het zonnetje zetten. Door de toewijding van het gehele FOX Sports-team voel je de liefde voor het spelletje en waar de zender voor staat; het voetbal bij de mensen thuis brengen.”

De campagne is te zien op tv en op de social kanalen van FOX Sports.

www.foxsports.nl
www.tbwa.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

DEPT en Bol werken samen aan back to school-campagne

28-08-2025 | 09:02:00
Hiermee richt het bedrijf zich op gezinnen en studenten die na de zomer weer beginnen aan een nieuw school- en studiejaar.

Schwarzenegger en Moeller samen in Parkside-campagne

28-08-2025 | 09:00:00
Arnold Schwarzenegger en Ralf Moeller zijn binnenkort samen te zien in een nieuwe campagne van doe-het-zelfmerk Parkside.

Guerrilla-actie van Cogonez zet haven centraal tijdens SAIL

27-08-2025 | 17:26:56
Tijdens de SAIL-in van SAIL Amsterdam 2025 werden bezoekers verrast met een opvallende campagne van Werkenindehaven.amsterdam.

Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland

27-08-2025 | 09:33:00
Na eerdere campagnes in Nederland en België werkt Natwerk nu ook voor BiFi in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk.

GoSpooky en Etos koppelen Insta-mijlpaal aan luierdonatie

27-08-2025 | 08:55:46
Modellen bepakt met Philips Airfryer-rugzakken verrassen foodies in de wachtrijen voor eetgelegenheden met vers bereide snacks uit de airfryer
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.