FOX Sports-medewerkers bedanken kijker met lied

In een commercial bedankt FOX Sports de kijkers voor hun steun tijdens de afgelopen maanden. Het nummer Without you van Harry Nilsson, dat gebruikt wordt in de campagne van FOX Sports, wordt deze keer gezongen door presentatoren, verslaggevers en analisten van de zender.

Nu het voetbalseizoen eindelijk van start gaat, vond FOX Sports het tijd worden om hun trouwe kijkers te bedanken. FOX Sports doet dit in de vorm van een ode, waarin FOX Sports-medewerkers met volle overgave het nummer ‘Without You’ zingen, speciaal voor de kijkers.

Jan Bonjer, director marketing & creative FOX Sports:Het staat buiten kijf dat we niet zonder onze kijkers kunnen. Ze zijn FOX Sports de afgelopen maanden in groten getale trouw gebleven, ook toen de voetbalcompetities stil werden gelegd. Dat iedereen binnen FOX Sports daar erg dankbaar voor is blijkt wel uit deze video, waarin ons vertrouwde team uit volle borst meezingt met het onvolprezen Without You.”

Patritia Pahladsingh, managing director, TBWA\NEBOKO: “Met deze commercial luiden we de start van het voetbalseizoen op ludieke wijze in. Na maanden van honger naar het voetbal konden we niet anders dan de loyale kijkers van FOX Sports in het zonnetje zetten. Door de toewijding van het gehele FOX Sports-team voel je de liefde voor het spelletje en waar de zender voor staat; het voetbal bij de mensen thuis brengen.”

De campagne is te zien op tv en op de social kanalen van FOX Sports.

www.foxsports.nl
www.tbwa.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.