Fier krijgt steun van digital agency Dept 

Dept zal de komende tijd vrijwillig het verhaal en beeld van Fier ontwikkelen. Fier is een expertisecentrum op het terrein van geweld in afhankelijkheidsrelaties. Het behandelcentrum hefet de boodschap te geloven in talenten en in dromen. Daarbij gaat de focus op vooruit, richting een bestaan zonder geweld.

Dept bundelt daarbij zijn krachten op gebied van creativiteit, media en data. Fier levert inspiratie, verhalen en andere inhoudelijke input. Samen werken Dept en Fier op die manier aan meer merkbekendheid, een communicatiestrategie en websiteoptimalisatie. Dept zet zich hiervoor in met een volledig vrouwelijk team van projectmanagement, strategen op merk en media, creatieve directie, copy en design. Dit doen zij vanuit Dept Cares, een programma waarmee het goede doelen ondersteunen.

Nelleke van Grinsven, strateeg bij Dept: “De boodschap van Fier, over empowerment en positiviteit, ligt mij nauw aan het hart. Daarom besloot ik me in 2020 aan te melden als vrijwilliger en onderdeel te worden van hun missie. Ik ben onwijs trots dat ik via Dept Cares een professionele bijdrage kan leveren - en veel meer impact kan maken - zodat meer mensen geïnspireerd worden door hun boodschap of hulp durven te zoeken.”

Linda Terpstra, voorzitter van de Raad van bestuur van Fier: “Iedere dag werken we bij Fier met beschadigde kinderen, jongeren en volwassenen. Stuk voor stuk personen die vreselijke dingen hebben meegemaakt. Maar: jij bent niet je probleem, zeggen we. Jij bent een mens, net als ieder ander. Dáár gaan we mee aan de slag. Om je eigen plek weer kunnen vinden in de maatschappij, mee te doen en een fijn bestaan op te bouwen. Dat doen we onder andere met onze sociale ondernemingen Blooming Bakery en L.A.P. Atelier. Het is erg waardevol dat Dept ons helpt om dit verhaal verder de wereld in te helpen. Dat zij zich hiervoor belangeloos inzetten, is een cadeau. Niet alleen voor ons, maar ook voor degenen die hulp zoeken. Ik weet zeker dat we samen tot prachtige dingen komen.”

www.deptagency.com
www.fier.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.