Eye Wish kiest UM als strategisch partner

Eye Wish Nederland kiest UM als strategisch partner voor alle online en offline media-activiteiten. In Nederland is Eye Wish met 142 winkels de nummer drie in de optiekmarkt.

De samenwerking is tot stand gekomen na een bureau-oriëntatie en heeft betrekking op alle offline en online media-activiteiten van strategie en planning tot inkoop welke UM gaat verzorgen. De samenwerking omvat de communicatie en mediastrategie, planning en distributie voor alle paid kanalen in Nederland

Eye Wish en het Belgische zusterbedrijf GrandOptical zijn per 1 april 2022 overgenomen door het Oostenrijkse MPG Eyewear, fabrikant van onder meer de brillen van het merk Red Bull. GrandOptical (35 winkels) heeft de media-activiteiten bij Initiative België ondergebracht.

Susanne Damen, Head of Marketing & Digital Eye Wish : “We hebben een uitdagend jaar achter de rug en kijken met veel vertrouwen naar de toekomst. We hebben grote ambities voor Eye Wish en GrandOptical. Dat vraagt om een sterke mediapartner die ons gaat helpen onze groeiambities te behalen. En deze hebben we in UM gevonden.”

Carolien van ’t Hek
, CEO van UM: “We zijn heel erg trots dat Eye Wish voor ons heeft gekozen. Vanwege onze kennis op het gebied van retail maar zeker ook vanwege onze challenger mentaliteit. Eye Wish staat na deze overname voor een mooie uitdaging om opnieuw te bouwen en te groeien in beide markten. En met onze Futureproof aanpak gaan we ze hier zeker bij kunnen helpen”

www.um.nl
www.eyewish.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.