Energize aan de slag voor HeadFirst Group

Energize ontwikkelde een merkverhaal en strategie voor hr-techdienstverlener HeadFirst Group. Een merkfundament waarop de komende jaren onder andere campagnes gebouwd kunnen worden. In september 2022 start de eerste campagne voor het label Select, speciaal voor zzp’ers.

Bart van der Geest, Head of Marketing & Communication bij HeadFirst Group: "Door de acquisities van HeadFirst Group bestaan verschillende bedrijfs-DNA’s naast elkaar. Een overstijgend merkverhaal gaat de onderlinge verschillen verbinden en overbruggen."

Het zeurende stemmetje 

Zzp’ers hebben leuke, maar ook minder leuke klussen. En wat minder leuk is, stellen zzp’ers graag uit. Zo blijven die klussen als facturen innen, aansprakelijkheidsverzekering regelen of andere randzaken allemaal op de to-do-list staan.

Ondertussen hebben zzp’ers dat terugkerende, zeurende stemmetje in hun hoofd dat het toch moet worden geregeld. In de campagne staat het zeurende stemmetje centraal en biedt Select de oplossing om de inner voice bij zzp’ers de mond te snoeren. 

Langs de snelweg

De mediastrategie is opgezet om zoveel mogelijk zzp’ers te bereiken. De uitingen worden multimediaal ingezet: op socials, radio en op billboards langs de snelweg. 

Credits:

Verantwoordelijk bij klant: Bart van der Geest, Florine Onderwijzer | Concept: Energize | Strategie: Energize | Media: MediaReverse | Geluid: Wim Vonk

www.energize.pr

www.headfirst.group

www.select.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.