Energize aan de slag voor HeadFirst Group

Energize ontwikkelde een merkverhaal en strategie voor hr-techdienstverlener HeadFirst Group. Een merkfundament waarop de komende jaren onder andere campagnes gebouwd kunnen worden. In september 2022 start de eerste campagne voor het label Select, speciaal voor zzp’ers.

Bart van der Geest, Head of Marketing & Communication bij HeadFirst Group: "Door de acquisities van HeadFirst Group bestaan verschillende bedrijfs-DNA’s naast elkaar. Een overstijgend merkverhaal gaat de onderlinge verschillen verbinden en overbruggen."

Het zeurende stemmetje 

Zzp’ers hebben leuke, maar ook minder leuke klussen. En wat minder leuk is, stellen zzp’ers graag uit. Zo blijven die klussen als facturen innen, aansprakelijkheidsverzekering regelen of andere randzaken allemaal op de to-do-list staan.

Ondertussen hebben zzp’ers dat terugkerende, zeurende stemmetje in hun hoofd dat het toch moet worden geregeld. In de campagne staat het zeurende stemmetje centraal en biedt Select de oplossing om de inner voice bij zzp’ers de mond te snoeren. 

Langs de snelweg

De mediastrategie is opgezet om zoveel mogelijk zzp’ers te bereiken. De uitingen worden multimediaal ingezet: op socials, radio en op billboards langs de snelweg. 

Credits:

Verantwoordelijk bij klant: Bart van der Geest, Florine Onderwijzer | Concept: Energize | Strategie: Energize | Media: MediaReverse | Geluid: Wim Vonk

www.energize.pr

www.headfirst.group

www.select.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.