
Energize aan de slag voor HeadFirst Group
Energize ontwikkelde een merkverhaal en strategie voor hr-techdienstverlener HeadFirst Group. Een merkfundament waarop de komende jaren onder andere campagnes gebouwd kunnen worden. In september 2022 start de eerste campagne voor het label Select, speciaal voor zzp’ers.
Bart van der Geest, Head of Marketing & Communication bij HeadFirst Group: "Door de acquisities van HeadFirst Group bestaan verschillende bedrijfs-DNA’s naast elkaar. Een overstijgend merkverhaal gaat de onderlinge verschillen verbinden en overbruggen."
Het zeurende stemmetje
Zzp’ers hebben leuke, maar ook minder leuke klussen. En wat minder leuk is, stellen zzp’ers graag uit. Zo blijven die klussen als facturen innen, aansprakelijkheidsverzekering regelen of andere randzaken allemaal op de to-do-list staan.
Ondertussen hebben zzp’ers dat terugkerende, zeurende stemmetje in hun hoofd dat het toch moet worden geregeld. In de campagne staat het zeurende stemmetje centraal en biedt Select de oplossing om de inner voice bij zzp’ers de mond te snoeren.
Langs de snelweg
De mediastrategie is opgezet om zoveel mogelijk zzp’ers te bereiken. De uitingen worden multimediaal ingezet: op socials, radio en op billboards langs de snelweg.

Credits:
Verantwoordelijk bij klant: Bart van der Geest, Florine Onderwijzer | Concept: Energize | Strategie: Energize | Media: MediaReverse | Geluid: Wim Vonk
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen