Endeavour en Danone winnen Effie voor lancering HiPRO - Matthijs Van Schendelen vertelt

Endeavour en Danone winnen Effie voor de lancering HiPRO. Wij bellen Matthijs Van Schendelen, Commercial Director en Partner bij Endeavour.

Gefeliciteerd Matthijs! Er wordt gezegd dat jullie het eerste bureau zijn dat een Effie naar Haarlem meeneemt...

Dat klopt, dat is natuurlijk super gaaf! Het is bijna altijd Amsterdam, Amsterdam, Amsterdam, maar hallo, we liggen maar 20 minuten van jullie vandaan... we zijn er met onze 200 medewerkers natuurlijk super trots op.

Zo'n Effie is natuurlijk enorm zwaar. Wie moest 'm tillen?

Ik dacht eerst, ik moet hem niet laten vallen....wat een blok!  Onze creatief directeur Roeland de Jong kon hem niet loslaten en heeft er vannacht samen mee geslapen.

Vertel eens over de magic die jullie hebben met Danone

Vertrouwen. Openheid. En het lef om voor een nieuwe manier van storytelling te gaan in plaats van de traditionele aanpak.

Graag wil ik je in de gelegenheid stellen om 1 minuut lang op te scheppen over de prijswinnende resultaten die jullie hebben geboekt voor Danone

Dit is niet normaal. Dan ga je voor een volledig digitale campagne en boek je waanzinnig resultaat in retail. Best roterende item in de categorie. 33 procent marktaandeel. Een enorme bijdrage aan de waarde groei van de categorie. Kortom, het bewijs dat goede storytelling enorme impact heeft op de strategische doelstellingen van het merk. Een grand prix content award, een Lovie, en dan nu natuurlijk deze bijzondere Effie. Dat is toch wel DE prijs en DE bekroning op ons werk.

Wat is het laatste nieuws Matthijs?

Dat we met het hele team zometeen lekker aan de champagne gaan hier in onze campus in de Koepel Gevangenis in Haarlem. Te veel nieuws om op te noemen, halen prachtige merken binnen, groeien als kool en hebben super veel lol! Dat laatste is het belangrijkste!

www.endeavour.nl
www.hipro.danone.nl


Lees ook:

[Interview] Roeland de Jong (Endeavour): Vanuit creativiteit en technologie halen wij het uiterste uit digitale marketing


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.