Embassy of Dutch Creativity gaat on tour door Europa

Op 15 augustus vertrekt de Embassy of Dutch Creativity On Tour. De mobiele versie van de Embassy doet verschillende Europese hotspots aan, te beginnen in Hamburg. De tour begint in Amsterdam en zal uiteindelijk eindigen in Brussel.

In samenwerking met organisaties ter plekke, worden in de steden diverse meet-ups opgezet met partijen die geïnteresseerd zijn in Nederlandse creativiteit.

Normaalgesproken verzamelt de internationale creatieve industrie zich ieder jaar in juni in Cannes voor het Cannes Lions International Festival of Creativity. Deze gingen van wege de coronacrisis niet door. Om die reden heeft de Embassy of Dutch Creativity de campertour in het leven geroepen.

Met een gepimpte camper zal het team vanaf 15 augustus 2020 door Europa reizen. Ook tijdens de tour blijft het doel van de Embassy of Dutch Creativity de Nederlandse creatieve industrie verbinden met internationale partners, talent en media, alsook Nederlandse creativiteit vieren met de internationale doelgroep. Daarnaast blijft het doel Nederland op de kaart te zetten als dé creatieve hotspot.

Kyra Roest, founding mother van de Embassy of Dutch Creativity: “Het is eigenlijk heel simpel. Nu men niet naar de Embassy of Dutch Creativity kon komen, komt de Embassy naar hen toe!”

De Embassy camper is van 15 augustus tot 15 oktober onderweg en zal 31 steden aandoen. Steden als Hamburg, Kopenhagen, Berlijn, Milaan en Zürich op de planning. Uiteraard hangt het schema samen met de geldende regels in dat land en het reisadvies vanuit Nederland.

De Embassy of Dutch Creativity On Tour is te volgen via de sociale media kanalen van de Embassy of Dutch Creativity en haar website. De tour is mede mogelijk gemaakt door onder meer Creative Holland, DuPho, VEA en KPN.

www.dutchiesontour.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.