Eerste campagne van Talpa’s Het Bureau voor BlueMovement

BueMovement, de start-up binnen Bosch die abonnementen aanbiedt voor het gebruik van huishoudelijke apparaten, koos september voor het Bureau van Talpa Network als creatief partner en lanceert nu eerste thema-campagne Koop niks. Krijg alles.

Steeds meer Nederlanders leasen of huren producten in plaats van te kopen. Voor lage maandelijkse kosten krijg je kwaliteit, service en gemak. Ook BlueMovement, de abonnementsdienst voor het gebruik van huishoudelijke apparaten, speelt in op de alsmaar groeiende abonnementscultuur. En levert een bijdrage aan een duurzame wereld door refurbed apparatuur te bieden en door eigenaar te blijven van de apparatuur zorgdraagt voor een circulaire dienst door recycle, refurb en reuse.

Om hun marktpositie te verstevigen en een nieuwe doelgroep aan te boren is BlueMovement eerder dit jaar op zoek gegaan naar een creatieve partner om hierbij de komende jaren hierbij te helpen. Na een kort pitchtraject won het Bureau van Talpa Network het BlueMovement account.

Claudia Leurink, Growth Lead BlueMovement: “Het Bureau verraste ons met een creatief concept dat niet alleen impact heeft, maar ook nog eens slim in te zetten is. Het concept heeft mileage en kan worden toegepast door alle lagen van communicatie, door de hele klantreis heen.”

De eerst thema-campagne uit de koker van het Bureau speelt in op het inzicht ‘waarom kopen als je iets alleen wilt gebruiken?’

Wouter van der Pauw, Creative Director bij het Bureau van Talpa Network: “Als de wasmachine kapot gaat, hoor je mensen weleens gekscherend zeggen deze maand maar ff niet uit eten. Met het huren van producten haal je de beste kwaliteit in huis, zonder daar in één keer een grote smak geld voor neer te leggen, oftewel koop niks en krijg alles. Dit laten we op een vrolijke manier zien in onze eerste campagne voor BlueMovement.”

BlueMovement’s Koop Niks. Krijg Alles.-campagne bestaat uit online video, radio en social inzet.

www.bluemovement.nl
www.talpaholding.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.