Eat Natural lanceert merkcampagne de Makery

Eat Natural lanceert de merkcampagne de Makery. Het verhaal van Eat Natural wordt verteld door de mensen achter het merk, gefilmd in de Makery in Essex, Engeland, waar de producten gemaakt worden. 

Het bedrijf wordt gerund door de Britse Praveen Vijh en Preet Grewal. In de video's vertelt onder anderen Praveen trots over het familiebedrijf en over de manier van werken.

Ook is Eat Natural op 5 mei te zien op BBC 2 om 22:00 uur bij het programma Inside the Factory

Credits

Distributeur & opdrachtgever

Lemar BV: André Hendriks, Algemeen Directeur | Marieke Bussink, Marketing Manager

Merkeigenaar

Eat Natural: Praveen Vijh, Co-founder Eat Natural | Sarah Harden, Brand Manager Cereals, Impulse & International | Jo Abram, Head of Marketing | Joanna Fisher, Marketing Assisant | Linda Venturini, NPD Project Manager | Alex, Co-worker at de Makery

Digital marketing agency

Addurance: Marianne Plaggenborg, Founder | Marco Huizer, CCO & Founding Partner | Sander Blokker, Digital Strategy Director | Levi Morsy, Online Business Consultant | Stephan van den Brink, Online Business Consultant | Joep Verweij, Online Business Consultant

Creative video production agency

TOWEL:  Geert Doek, Managing Director | Jan-Paul van der Velden, Creative Director | Raynor Arkenbout, Regisseur | Beau Warmerdam, Creatie | Zoë van Marion, Producer | Max Kroon, Producer | Tobias Smeets, Camera | Thomas van der Vorst, Editor | Danny Goënga, Graphics

PR Agency

Dijksman Communicatie: Karin Dijksman, Founder | Valerie Geertzen, PR Consultant 

www.eatnatural.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.