Easytoys lanceert sexy e-book voor goed doel Dance4Life

De samenwerking tussen EasyToys en goede doelenorganisatie Dance4Life krijgt vanaf 15 december een extra boost met de lancering van een eigen erotisch e-book. Het boek behandelt onderwerpen waar ook Dance4Life zich voor inzet: plezier en gelijkheid in de slaapkamer met respect voor wensen en grenzen. De totale opbrengst van het boek doneert EasyToys aan Dance4Life.

Het e-book Genieten van Seks doe je zó is vanaf vandaag te bestellen via de erotische webshop voor het symbolische bedrag van 1 euro. Dit bedrag gaat direct naar Dance4Life, dat met deze steun campagnes en programma’s kan ontwikkelen voor jong en oud om een veilige plek te creëren ten aanzien van seksualiteit en grenzen en wensen.

Rode oortjes voor een goede zaak

Auteur van het erotische e-book is seksjournalist Marith Iedema, onder meer bekend van haar erotische podcast Charlie’s avonturen en als schrijver van artikelen en boeken over relaties, liefde en seks. Iedema schreef al eerder succesvolle e-books voor EasyToys.

Eric Idema, CEO van EDC Retail waar EasyToys onder valt: ''Mensen kunnen bij ons terecht als ze hun seksleven willen opleuken met een speeltje, maar die producten worden natuurlijk pas echt spannend met de juiste sfeer en context. Marith Iedema weet als geen ander de fantasie te prikkelen en zorgt ook met dit boek voor een stukje extra beleving. Het boek zorgt voor plezier en rode oortjes, maar heeft ook een belangrijke onderliggende boodschap.''

Ook Easytoys neemt de taak op zich om gesprekken over seks, plezier tussen de lakens en wederzijds consent te stimuleren. Met het geld dat dankzij de verkoop van het e-book wordt gedoneerd, kan Dance4Life zich blijven inzetten om seksualiteit bespreekbaar te maken en het taboe erop te doorbreken. Dat doen ze onder meer met campagnes en programma's - voor en door jongeren - over dit onderwerp in de unieke combinatie met dans, muziek en bekende rolmodellen. EasyToys draagt daarmee bij aan een nieuwe generatie waar seksualiteit geen taboeonderwerp meer zal zijn.

www.dance4life.nl
www.easytoys.nl
www.edc.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.