[eMarketer] Paypal outlines global growth strategy

Global payment behemoth Paypal has announced a raft of strategies it intends to roll out as it seeks to grow its foothold in US and worldwide.

Chief among them is the forays into the Chinese market where it says it is set to launch a mobile wallet targeting cross border payments by linking the Chinese e-commerce market to the global network that boasts of an estimated 377 million individuals and 20 million corporate users.

This move will allow consumers buy overseas products while businesses will be able to sell Chinese products internationally.

Paypal has also announced that it is venturing into the cryptocurrency space to sate the burgeoning demand.

Aware of the potential of crypto in its overall growth, Paypal recently launched Checkout with crypto and tapped into crypto service Venmo. This has been informed by the growing demand for digital currency.

According to a survey by Cornerstone Advisors as quoted in eMarketer, 15 per cent of US adults currently own a form of cryptocurrency with over a half having invested for the first time in the first half of 2020.

Read the full eMarketer article here

 

www.emarketer.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bob Koigi

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.