DVJ Insights breidt consultancyteams Duitsland en UK uit

DVJ Insights heeft zijn consultancyteam uitgebreid met de aanstelling van Kathrin Posnanski en Simon Kluge als Senior Business Partners in Duitsland, en Jemma Toynebee-Smith als Client Consultant in de UK. Het drietal zal verantwoordelijk zijn voor het ondersteunen van DVJ-klanten in hun zakelijke groeidoelstellingen in beide markten.

Marieke van Echtelt, Managing Director DVJ Research Group: “Als bureau zijn we de laatste jaren enorm gegroeid. De uitbreiding van de consultancy teams in Duitsland en de UK onderschrijft onze ambitie om onze internationale positie te versterken. De ervaring en expertise van Kathrin, Simon en Jemma sluit feilloos aan op de werkwijze van DVJ en het continue leveren van de hoogste kwaliteit aan onze klanten.”

Kathrin Posnanski heeft meer dan 20 jaar ervaring in marktonderzoek en marketing consultancy. Kathrin is een ondernemer, een strategisch partner en een marktonderzoeker in één, en heeft gewerkt voor vele internationale en lokale merken in Duitsland, Noord- en Oost-Europa. Haar expertise is het ontwikkelen van zeer effectieve advertenties op basis van onderzoek en leerprocessen in combinatie met brand management en brand tracking.

Kathrin Posnanski: “Ik ben erg blij om deel uit te maken van het team in Duitsland. Om partnerships op te bouwen, klanten helpen om merkgroei te realiseren en samen hun advertenties en merken nog succesvoller te maken.”

In de afgelopen twaalf jaar heeft Simon Kluge verschillende leidinggevende posities in de markt bekleed. Zo gaf hij leiding aan een marktonderzoeksafdeling aan merkzijde, en onderzoeks-units aan leverancierszijde. Hij is goed bekend met de vragen en zakelijke behoeften van bedrijven in de DACH-regio en multinationaal opererende ondernemingen.

Simon Kluge: "Ik heb een passie voor digitale marktonderzoeksoplossingen, vooral als het gaat om merkonderzoek en merkgroei, iets wat feilloos aansluit bij de werkwijze van DVJ. Ik kijk er dan ook enorm naar uit om bij te dragen aan de groeidoelstellingen van onze klanten."

Jemma Toynebee-Smith heeft brede ervaring in merk-, media- en communicatieonderzoek. Meest recentelijk bekleedde ze senior merk- en marketingonderzoeksfuncties bij twee vooraanstaande retailbanken. Daarvoor werkte ze meer dan acht jaar bij Kantar in verschillende functies, waaronder Director bij Kantar Millward Brown, gespecialiseerd in merk- en communicatieonderzoek, en Senior Director bij Kantar Worldpanel, met een focus op Shopper Analytics.

Jemma Toynebee-Smith: “DVJ Insights is gebouwd op een echte passie voor marktonderzoek en staat bekend om zijn toonaangevende oplossingen die klanten echt helpen om merkgroei te realiseren. Ik ben verheugd om deel uit te maken van het team en kijk uit om een beslissende rol te spelen in de groei van de UK-business.”

www.dvj-insights.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.