Dive World Wide voortaan integraal onderdeel Planet Nine

De Digital Advertising groep Planet Nine consolideert de activiteiten van haar dochter Diva World Wide volledig. De productiestudio Diva World Wide zal onder de merknaam van Planet Nine verdergaan.

Planet Nine verhoogt de opbrengsten voor digitale publicaties door hogere efficiëntie in de verkoop. Dit wordt gerealiseerd door automatisering en de optimalisatie van de verkopen via digitale advertentietechnologieën zoals Header Bidding, het Google Marketing Platform (Ad Manager en Ad Exchange) en XANDR.
 
De activiteiten van Diva World Wide sluiten hier logisch op aan. De Bengaalse productiestudio is opgericht door Maarten Roelofs en richt zich op grotere efficiëntie in de inkoop. Het verlaagt advertentiekosten door de postproductie te distribueren over verschillende geografische regios. Diva World Wide is gespecialiseerd in complexere leveringen zoals Dynamic Creative Optimisation.
 
Planet Nine is twee jaar geleden ontstaan uit de samenvoeging van de activiteiten van Moon Discovery en AdSkills. Door de samenvoeging van de verschillende bedrijven in Nederland, Estland en Bangladesh in Planet Nine BV ontstaat één Nederlandse structuur.
 
Taco Stomps: “Met een meer centrale regie kunnen we het principe van one-stop efficiënter vormgeven. Ons team is een van de best denkbare ontwikkelaars op het gebied van Dynamic Creative Optimisation, we werken daar gemiddeld parallel aan vijf implementaties in de entertainment, reisorganisaties, FMCG en food”.
 
www.planetnine.com

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.