Dille & Kamille kiest voor mediabureau Stroom

Dille & Kamille en Stroom gaan in 2022 het merk communiceren en verder uitbouwen. Mediabureau Stroom wordt daarbij verantwoordelijk voor alle mediastrategie, -planning en -inkoop. Stroom is onderdeel van het Candid-platform. 

Hans Geels, algemeen directeur Dille & Kamille: “Dille & Kamille staat aan het begin van een nieuwe fase. Door een betere merk- en performance verhouding in media en creatie te introduceren, vertellen we opnieuw ons verhaal. We willen het anders gaan doen, maar natuurlijk passend bij ons merk en onze klanten. Stroom gaat ons daarbij helpen met betrekking tot mediastrategie, planning en inkoop."

Martijn Jaartsveld, Strategy Director Stroom: “Dille & Kamille ziet heel goed in, dat je in deze markt behoedzaam maar onderscheidend moet opereren. Dille & Kamille heeft een onderscheidend publiek dat een anders dan andere aanpak verdient. Bij Stroom is merken bouwen een lange termijn planning met korte termijn impact. De strategie in combinatie met het creatieve werk gaat zijn werk doen. We hebben enorm veel vertrouwen in een mooie en effectieve samenwerking.”

www.dille-kamille.nl
www.stroom.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne

10-09-2025 | 09:58:46
Met een knipoog naar campagnes met beroemdheden suggereert de keten dat de burger smaakt alsof hij door een topchef is gemaakt

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer

10-09-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam

DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken

10-09-2025 | 09:07:26
Het gaat om Pas-op-Poppen die weggebruikers aansporen hun snelheid te verlagen waar kinderen buitenspelen

[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account

10-09-2025 | 08:45:00
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account

Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne

10-09-2025 | 08:36:00
Het doel is zowel bewustwording vergroten als concreet gedrag beïnvloeden bij potentiële daders en hun omgeving.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.