
Dille & Kamille kiest voor mediabureau Stroom
Dille & Kamille en Stroom gaan in 2022 het merk communiceren en verder uitbouwen. Mediabureau Stroom wordt daarbij verantwoordelijk voor alle mediastrategie, -planning en -inkoop. Stroom is onderdeel van het Candid-platform.
Hans Geels, algemeen directeur Dille & Kamille: “Dille & Kamille staat aan het begin van een nieuwe fase. Door een betere merk- en performance verhouding in media en creatie te introduceren, vertellen we opnieuw ons verhaal. We willen het anders gaan doen, maar natuurlijk passend bij ons merk en onze klanten. Stroom gaat ons daarbij helpen met betrekking tot mediastrategie, planning en inkoop."
Martijn Jaartsveld, Strategy Director Stroom: “Dille & Kamille ziet heel goed in, dat je in deze markt behoedzaam maar onderscheidend moet opereren. Dille & Kamille heeft een onderscheidend publiek dat een anders dan andere aanpak verdient. Bij Stroom is merken bouwen een lange termijn planning met korte termijn impact. De strategie in combinatie met het creatieve werk gaat zijn werk doen. We hebben enorm veel vertrouwen in een mooie en effectieve samenwerking.”
www.dille-kamille.nl
www.stroom.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer
DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken
[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account
Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong