Designtree gaat verder onder de naam Studio Dorien Franken

Na meer dan 15 jaar te hebben gewerkt onder de naam Designtree, gaat de oprichter verder onder haar eigen naam: Studio Dorien Franken. De ontwerper, consultant en digitale uitgever legt zich toe op opdrachtgevers die zich inzetten voor verandering.

Designtree werd in 2005 gestart en werkte de afgelopen jaren voor opdrachtgevers als Greenpeace, AVROTROS en Nationale Nederlanden. Daarnaast werd het digitale platform The Folks of Amsterdam gelanceerd, een co-creatie met fotograaf Jerome de Lint en de Britse schrijver Siji Jabbar, waar persoonlijke verhalen van Amsterdamse ondernemers gedeeld werden.

Na deze ervaringen besloot Dorien Franken zich persoonlijk volledig te gaan richten op de groei van organisaties met een missie, om bij te dragen aan positieve verandering. Daarbij helpt ze deze merken met het ontwikkelen van strategie en realiseren van duurzame designoplossingen die de juiste doelgroepen raken. Deze richting vroeg om een naamsverandering, andere positionering en website.

Dorien Franken: “De markt van vooruitstrevende organisaties die oplossingen ontwikkelen voor verandering op de lange termijn, groeit. Dat biedt talloze kansen. Daar wil ik in samenwerking aan bijdragen door mee te denken en krachtige concepten, art direction en design te realiseren.

www.dorienfranken.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.