YUNE maakt derde seizoen Goedmaker van Bol.com: eerbetoon aan Pimp My Ride

Webwinkel bol.com lanceert het derde seizoen van de Goedmaker. Willie Wartaal kruipt in de huid van de Amerikaanse rapper en tv-presentator Xzibit (Alvin Nathaniel Joiner). In de geest van het populaire MTV-programma Pimp My Ride wordt er dit keer geen auto, maar een fiets gepimpt.

De bol.com Goedmaker, een samenwerking tussen bol.com en contentmarketingbureau YUNE, is een branded format in Nederland en België. In de video’s worden klanten bij wie recent iets is misgegaan met hun bestelling op een wel heel bijzondere manier verrast met een Goedmaker.

Kevin Soeters, Social Creative Marketeer van bol.com: “Dagelijks zetten heel veel collega’s zich in om van een gedupeerde klant een blije klant te maken. Dat we niet foutloos zijn, maar wel elke dag keihard ons best doen om het goed te maken, onderstrepen we met de Goedmaker. Al drie seizoenen laten we zien dat we vanuit bol.com geen grenzen kennen als het gaat om het blij maken van onze klanten.”



In de meest recente aflevering is de Leuvense klant Steven tezien. Hij bestelt een aantal fietslampjes, maar er gaat iets mis met de levering. Willie Wartaal verrast Steven en zorgt ervoor dat Steven een ongekende Goedmaker krijgt.

Credits:

Bureau: YUNE | Account: Bente van Deventer, Pablo van den Berg | Creatie: Djordy van Etten, Neal Kok | Productie: Daan Geuke, Besma Ayari  | Regie: Neal Kok  | Camera: Bas Bakhuis  | Camera Ass.: Daan Schuurmans  |Edit: Bas Burggraaf  |Design/animatie: Roel Hei, Ella van Wees, Tim Wouters  |Copy: Savenna Hof, Mirthe Baas, Koen van Eijgen  | Productie assistentie: Joey van der Linden, Phoebe Arents

www.bol.com
www.yune.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.