Dept verzorgt herpositionering Bastion Hotels

Bastion Hotels slaat een nieuwe weg in met de positionering Waar heel Holland slaapt. De positionering wordt gelanceerd om Bastion Hotels opnieuw voor te stellen aan Nederlanders. De campagne is bedacht door Dept en te zien en horen op televisie, radio en social media.  

De geïntegreerde campagne krijgt vorm met Bastion Hotels’ eerste tv-commercial. In de commercial horen we het wiegelied van Brahms, een wereldwijd bekend slaapliedje dat klinkt uit speeldoosjes in menig slaapkamer. De boodschap in de commercial wordt gebracht door een diverse cast, representatief voor de gasten die Bastion Hotels verwelkomt.  

Naast het neerzetten van de nieuwe positionering, werkt Bastion Hotels ruim vier jaar samen met Dept op het gebied van digitale technologie en marketing. Met een vast team werkt Dept aan optimalisaties, A/B-testing en doorontwikkeling van de eigen website en het boekingsplatform. Met deze aanpak zorgt het bureau ervoor dat gasten direct bij Bastion Hotels boeken in plaats van via vergelijkingswebsites en online travel agencies. Dit resulteerde in 2018 in een recordaantal binnen- en buitenlandse gasten van in totaal 1,2 miljoen.  

Credits:
Bastion Hotels: Roy Goes en Evelien van Grinsven | Dept: Creative director: Michael Maaskamp | Sr. creative: Simon van Gorkum | Art director: Manuel di Tolve | Agency producer: Dennis Gijsbers | Accountmanager: Daan Hülsmann | Projectmanager: Marjolein van Hemert | Strategie: Valentijn Spek | Mediastrategie: Cindy Jacobs - Walk in media | Productiemaatschappij Since ‘88: Director: Zara Dwinger | Executive producer: Daan Dagevos | Producer: Yanna Panagopoulos | Edit: Jits Vlaar - Since ‘88 | Grading: Erik van den Heuvel - De Grot | Geluid: Jacco Lenstra - Alfred Klaassen | Muziek: Cris and Jef Music

www.deptagency.com/nl
www.bastionhotels.com/nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.