Dept verzorgt herpositionering Bastion Hotels

Bastion Hotels slaat een nieuwe weg in met de positionering Waar heel Holland slaapt. De positionering wordt gelanceerd om Bastion Hotels opnieuw voor te stellen aan Nederlanders. De campagne is bedacht door Dept en te zien en horen op televisie, radio en social media.  

De geïntegreerde campagne krijgt vorm met Bastion Hotels’ eerste tv-commercial. In de commercial horen we het wiegelied van Brahms, een wereldwijd bekend slaapliedje dat klinkt uit speeldoosjes in menig slaapkamer. De boodschap in de commercial wordt gebracht door een diverse cast, representatief voor de gasten die Bastion Hotels verwelkomt.  

Naast het neerzetten van de nieuwe positionering, werkt Bastion Hotels ruim vier jaar samen met Dept op het gebied van digitale technologie en marketing. Met een vast team werkt Dept aan optimalisaties, A/B-testing en doorontwikkeling van de eigen website en het boekingsplatform. Met deze aanpak zorgt het bureau ervoor dat gasten direct bij Bastion Hotels boeken in plaats van via vergelijkingswebsites en online travel agencies. Dit resulteerde in 2018 in een recordaantal binnen- en buitenlandse gasten van in totaal 1,2 miljoen.  

Credits:
Bastion Hotels: Roy Goes en Evelien van Grinsven | Dept: Creative director: Michael Maaskamp | Sr. creative: Simon van Gorkum | Art director: Manuel di Tolve | Agency producer: Dennis Gijsbers | Accountmanager: Daan Hülsmann | Projectmanager: Marjolein van Hemert | Strategie: Valentijn Spek | Mediastrategie: Cindy Jacobs - Walk in media | Productiemaatschappij Since ‘88: Director: Zara Dwinger | Executive producer: Daan Dagevos | Producer: Yanna Panagopoulos | Edit: Jits Vlaar - Since ‘88 | Grading: Erik van den Heuvel - De Grot | Geluid: Jacco Lenstra - Alfred Klaassen | Muziek: Cris and Jef Music

www.deptagency.com/nl
www.bastionhotels.com/nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.