DEPT® brengt alle teams samen onder één merk

DEPT® brengt alle teams samen onder één merk. Onder de Europese co-branding vallen het design agency Studio Dumbar, factor-a, het agency voor Amazon vendors en sellers, marketing technology agency Byte, en creative automation agency Feed.

In Noord- en Zuid-Amerika gaan de technology agencies Rocket Insights en Devetry volledig rebranden, en gaan experience design agency BASIC® en data science en engineering agency Raybeam co-branden.

Het agency heeft altijd al wereldwijd geopereerd als één, geïntegreerd agency onder één P&L, en heeft nu een punt bereikt waarop meer dan 60 procent van de inkomsten afkomstig zijn van opdrachtgevers die met meerdere DEPT®-teams werken.

Dimi Albers, CEO bij Dept: "We zijn een wereldwijd team van digitale experts, allemaal gefocust op baanbrekende technologie en marketing. We hebben al een sterke gedeelde cultuur, en de verdere integratie van teams stelt ons in staat om een volledige service te leveren over de gehele digitale customer journey om brands te helpen voorop te blijven lopen."

Intensiever samenwerken

Naast de voortzetting van de dienstverlening aan bestaande klanten, gaan de branded agencies nog intensiever samenwerken met het volledige DEPT®-team dat gevestigd is in 30+ landen verspreid over vijf continenten. In 2021 genereerde het agency 325 miljoen dollar aan inkomsten voor klanten als Google, KFC, Philips, Audi, Twitch, Patagonia, eBay en nog vele andere.

Liza Enebeis, creative director bij STUDIO DUMBAR/DEPT®️: “Het is voor ons allemaal belangrijk om met onze klanten en partners te delen dat we deel uitmaken van een wereldwijd team met uitgebreide expertises naast die van onszelf. Co-branding is niet zomaar een label, maar een symbool van een gezamenlijke mentaliteit en drive om echt samen te streven naar het behalen van het beste resultaat.”

www.deptagency.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.