[De Belofte 2023] Olaf Hakenkruger over Maud van Hecke

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht Olaf Hakenkruger is Maud van Hecke, Applied Behavioral Scientist bij Open Now.

Masteronderzoek over laaggeletterdheid

Maud is een jonge gedragswetenschapper (1998) die bij ons bureau al op zeer jonge leeftijd belangrijke projecten voor de overheid leidt.” 

Haar masteronderzoek over laaggeletterdheid, een onderwerp dat haar erg raakte, bracht haar in contact met Open Now. Hier deed ze tijdens haar stage-onderzoek naar effectieve gedragstechnieken om laaggeletterden een eerste stap te laten zetten om hun taalvaardigheden te verbeteren.

Niemand had verwacht dat ze een jaar later zelf al een leidende rol zou krijgen bij de actuele campagne voor het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap van Open Now, ‘Doe meer met Taal’ waarmee laaggeletterdheid wordt bestreden.

Halve marathon voor dames

Diezelfde gedrevenheid toonde ze door de halve marathon voor dames van de Finance Run te winnen, casual op de fiets vanuit Utrecht naar kantoor in Amsterdam te komen, én door voor haar verjaardag op 4 soorten zelfgemaakte patisserie voor verschillende dieetwensen te trakteren...       

Open Now wil graag een opleidingscentrum zijn, waar talentvolle mensen al vroeg in hun carrièrekansen krijgen en echte verantwoordelijkheid dragen. 

Maud heeft die kansen met beide handen aangegrepen. En is inmiddels ook actief andere mensen aan het opleiden. Is ze nog wel een belofte of heeft ze die al waargemaakt?

www.opennow.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Klantengroei bij The Family na fusie met Open Now

29-07-2025 | 09:21:00
Het bureau verwelkomt onder meer Meerdervoort, Passend Lezen, Nederlands Centrum Jeugdgezondheid en Follow the Money.

The Family en Open Now fuseren

16-06-2025 | 10:44:00
Met gedragswetenschap als basis wil het bureau merken helpen met bewezen creativiteit en meer impact.

Open Now ontwikkelt campagne tegen vapen voor VWS

12-05-2025 | 14:02:00
Vapen onder jongeren neemt toe, terwijl veel ouders nog onvoldoende zicht hebben op de schadelijkheid ervan.

Radioportal Nederland.FM lanceert podcastportal

18-02-2025 | 15:36:00
Radioportal Nederland.FM lanceert het podcastportal www.podcast.nl. Het platform is gebouwd door Open Media Participaties, onderdeel van Open Now Portfolio

STROOM en Open Now komen met een merkcampagne voor Zorgverzekeraar ONVZ

02-12-2024 | 12:39:46
Zorgverzekeraar ONVZ komt met een merkcampagne, die is te zien op tv en online. ONVZ wil het merk sterker emotioneel laden.

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025

27-11-2025 | 14:17:00
The Fat Lady heeft de titel Agency of the Year gewonnen bij de Belgische BOCA’s 2025. Bij de vierde editie van de BORAs, de Best of Reputations Awards won Whyte Corporate Affairs de titel Agency of the Year. Bij de 34° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards won Happiness Brussels de Agency of the Year Award

Sanne Houterman: Zo bouwt Cheil aan Nongshim in Europa

27-11-2025 | 14:01:23
In dit interview spreken we Sanne Houterman, Strategy Director van Cheil Benelux, over de keuzes achter die samenwerking.

Filmha.ai brengt kerstcommercial volledig tot leven met AI

27-11-2025 | 12:55:00
De studio wil met deze productie laten zien dat technologie een rol kan spelen in het ondersteunen van menselijkheid en emotie.

Anja Froeling: Selmore werkt aan bureau van de toekomst

27-11-2025 | 12:19:00
Froeling vertelt hoe Selmore zijn creatieve fundament behoudt, waarom guiding ideas belangrijker zijn dan ooit en hoe de samenwerking met DotControl moet leiden tot een bureau dat in Nederland nog niet bestaat.

Tien jaar awesome.: creativiteit blijft sterker dan algoritmes

27-11-2025 | 10:31:00
Inmiddels werkt awesome. voor organisaties als ANWB, BOVAG, Picnic, bol. en KNGF.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.