[De Belofte 2023] Mark Schoones over Daryl Fransz

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Mark Schoones is Daryl Fransz, Senior Creative bij MIX.

Originele en standvastige reclamedenker

In een rap tempo heeft Daryl zich ontwikkeld tot een originele en standvastige reclamedenker. Hoewel hij altijd al opviel op het gebied van conceptontwikkeling en creatieve leiding, heeft hij de afgelopen 12 maanden met name indruk gemaakt op het gebied van klantcommunicatie.

Geen sinecure

Zelfstandig peuterde hij een nieuwe opdracht uit de markt die naar schatting goed gaat zijn voor ongeveer 20 procent van de jaaromzet van MIX. Geen sinecure, dus. Hij heeft grote stappen gezet en we mogen trots zijn op zijn groei. En ik kijk uit naar de weg die hij verder nog gaat belopen bij ons. 

www.workwithmix.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Creatief bureau MIX stopt per 1 december 2023

15-11-2023 | 16:02:00
Het creatief bureau MIX stopt per 1 december 2023 zijn activiteiten. Dit blijkt uit een aankondiging van oprichter Mark Schoones

Politie lanceert cybercrimecampagne in samenwerking met MIX & Big Shots

30-08-2023 | 08:31:00
Creatief bureau MIX en productiemaatschappij Big Shots slaan de handen ineen met de politie om preventief cybercrime te bestrijden

[Marketing Report TV] Daryl Fransz (MIX) over creativiteit

02-05-2023 | 11:27:00
Daryl Fransz is Senior Creative bij MIX. Hij is te gast bij Marketing Report TV. Bas Vlugt gaat met hem in gesprek over creativiteit

Fransz Finds - Vol 14. | Inspiratie waar je wat aan hebt

18-04-2023 | 09:41:00
Toe aan wat afleiding waar je wat aan hebt? Dan is deze tweewekelijkse column precies wat je nodig hebt. Bij Fransz Finds krijgt creativiteit het podium dat het verdient.

[Marketing Report TV] Mark Schoones en Ashwin Murli over MIX

07-04-2023 | 09:39:05
Mark Schoones en Ashwin Murli zijn oprichters van MIX, het bureau dat zich richt op waarde toevoegen. Te gast bij Marketing Report TV blikken ze terug op de afgelopen jaren en vertellen ze over hun manier van werken

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:00
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.