[De Belofte 2023] Josephine Kay over Fleur van den Berg

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Josephine Kay is Fleur van den Berg, freelance branding, events en redacteur bij JAN.

Alleskunner en rots in de branding bij JAN

Met de komst van de nieuwe hoofdredacteur stond er extreem veel op de marketing-agenda bij JAN. Als tandem, samen met Brand Manager Nicky de Man, ondersteunt ze de redactie en marketingafdeling van JAN op elk vlak. Zo organiseerde ze het grootste JAN-feest tot nu toe, dat plaatsvond in Amaze Amsterdam, met een lichtshow met alle mooiste beelden en video’s van de geschiedenis JAN. Vanaf het begin was ze betrokken bij de organisatie; bij het vinden van een locatie, de creatieve sessies met CapeRock die de licht experience hebben gebouwd, bij het zoeken van partners, tot het hands-on vullen van goodiebags, sjouwen van stellages en afbouwen op de dag zelf.

Drie brand-events in één week

Naast het opzetten en begeleiden van events van begin tot eind, is ze een spin in het web op de redactie. In juni vonden maar liefst drie brand-events in één week plaats. Van een pop-up flowershop eigenhandig opzetten in de negen straatjes in Amsterdam, waarvoor een café voor een dag werd omgetoverd tot bloemenwinkel voor lezers, die kosteloos een JAN Living, koffietje en een bos pioenrozen konden halen. Een lancering van het nieuwste nummer met een late dinner met cocktails in SLA, tot een lunch bij Chez Nina voor JAN Living-adverteerders en friends of the brand. Niets is te gek voor Fleur en je kunt altijd op haar bouwen en rekenen.

Veelzijdigheid en professionaliteit

Fleur’s professionaliteit maakt dat je haar de grootste projecten kunt toevertrouwen, maar ze draait haar hand ook niet om voor kleinere klusjes op of rondom de redactie. Dat maakt dat Fleur multi-inzetbaar is en de eerste persoon is aan wie we denken bij nieuwe klussen. Zo is ze vanaf nu ook verantwoordelijk voor een print-rubriek in JAN; De Selectie. Zij managet deze pagina’s en vult ze ook zelf met haar teksten. Want schrijven kan ze ook, kwamen we achter toen ze opperde om een stuk te schrijven over een nieuw geopend restaurant en door haar recente artikel over Fins Lapland dat binnenkort in het magazine verschijnt. Naast haar work-hard mentaliteit, heeft ze er ook vooral veel plezier in. Het is altijd een feestje als ze op kantoor op de redactie is en elk nieuw idee of project pakt ze vol overgave en energie op. Haar veelzijdigheid en positieve houding maakt haar onmisbaar op de JAN-redactie, en ik kijk uit naar wat ze nog allemaal gaat doen voor JAN in de toekomst.

www.jan-magazine.nl

www.hearst.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Ad Interim E-mailmarketeer

15-12-2025 | 08:34:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Ad Interim E-mailmarketeer

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Ad Interim Subscriptions Lead

09-12-2025 | 07:14:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Ad Interim Subscriptions Lead

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Account Manager Non-Media Licensing

04-12-2025 | 08:47:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Account Manager Non-Media Licensing

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Chef Digitaal bij Quote

26-11-2025 | 07:48:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Chef Digitaal bij Quote

Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025

20-11-2025 | 22:30:00
Cosmopolitan (Hearst Netherlands) won goud, gevolgd door See All This (See All This Publishing) met zilver en Libelle (DPG Media) met brons.

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.

Stedin zet energietransitie centraal in employer branding

17-12-2025 | 13:56:00
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.

StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne

17-12-2025 | 12:53:00
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.

ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk

17-12-2025 | 10:37:19
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.

LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken

17-12-2025 | 09:27:15
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.