[De Belofte 2023] Gijsbregt Vijn over Kirsten Markusse

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Gijsbregt Vijn is Kirsten Markusse, account manager bij Lemon Scented Tea.

Rots in de branding

Kirsten is onze rots in de branding op account gebied. Ze is scherp op details en proces, voelt de klanten perfect aan, houdt van goed creatief werk en is altijd positief. 

Slim en lef

Ze begrijpt de diepte van de inhoud. Ondanks haar korte carrière in de creatieve industrie steekt ze haar mening niet onder stoelen of banken. En durft als het moet ook een keer lekker nee te zeggen

Internationaal perspectief

Ze heeft 7 jaar in Noorwegen gewoond en een half jaar in  Amerika. Dus ze begrijpt het belang van cultuurverschillen. Zeker niet onbelangrijk voor onze klanten in Duitsland en Amerika.  En als klap op de vuurpijl kan ze prachtige foto's maken. This is the one people's!

www.lemonscentedtea.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.