[De Belofte 2023] Gijsbregt Vijn over Kirsten Markusse

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Gijsbregt Vijn is Kirsten Markusse, account manager bij Lemon Scented Tea.

Rots in de branding

Kirsten is onze rots in de branding op account gebied. Ze is scherp op details en proces, voelt de klanten perfect aan, houdt van goed creatief werk en is altijd positief. 

Slim en lef

Ze begrijpt de diepte van de inhoud. Ondanks haar korte carrière in de creatieve industrie steekt ze haar mening niet onder stoelen of banken. En durft als het moet ook een keer lekker nee te zeggen

Internationaal perspectief

Ze heeft 7 jaar in Noorwegen gewoond en een half jaar in  Amerika. Dus ze begrijpt het belang van cultuurverschillen. Zeker niet onbelangrijk voor onze klanten in Duitsland en Amerika.  En als klap op de vuurpijl kan ze prachtige foto's maken. This is the one people's!

www.lemonscentedtea.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.