DDB Retail lanceert guerrilla-stunt voor Beter Bed
Wie goed slaapt, presteert beter overdag. Het draagt niet alleen bij aan het behalen en volhouden van goede voornemens, maar ook aan het realiseren van persoonlijke plannen en dromen. Toch heeft een op de vijf Nederlanders moeite om goed te slapen. Om deze boodschap onder de aandacht te brengen, hebben Beter Bed en DDB Amsterdam de afgelopen weken een guerrilla-stunt uitgevoerd in verschillende steden in het land. Naast verlichte ramen projecteerden ze Bed en bij het donkere raam projecteerden ze Beter Bed.
Perijn Hoefsloot, Directeur Marketing bij Beter Bed: “Een van de beste, goede voornemens is zorgen dat je vaker goed slaapt, want dan gaat alles overdag ook beter. Vanuit dat inzicht zijn we afgelopen jaar gestart met onze nieuwe Bed-Beter Bed merkcampagne: Je leven wordt beter als je slaapt in een bed van Beter Bed.
Goed slapen is voor iedereen anders. Maar voor veel mensen begint dat met wat eerder naar bed gaan, alle schermen uitzetten en een bed en matras dat echt goed aansluit bij jouw lichaam, slaapgedrag en gewicht. Verder kan zelfs de inrichting van je slaapkamer eraan bijdragen dat je gemakkelijker in slaap valt. Waardoor je leven de volgende dag ook net even beter gaat. Daarom zeggen wij altijd: Beter slapen, beter leven. Beter Bed.”
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Lees ook: 
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
    
    Eerste veertig bureaus voor ADNIGHT Amsterdam bekend
    
    Omnicom lanceert sportbureau Dark Horses in Nederland
    
    DDB Amsterdam wint pitch van Transavia
    
    Vitakruid en DDB Amsterdam lanceren merkplatform Het zit erin
    
    
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers