[Cross Media Congres 2021] Antoinette Hoes (Innocean) over pitchen voor alles of niets

Antoinette Hoes is Transformation Director bij INNOCEAN Worldwide Europe. Tijdens het Cross Media Congres 2021 was ze een van de sprekers en daarnaast was ze te gast bij de locatie-uitzending Marketing Report op New Business Radio.

Antoinette Hoes vertelt dat het traject van pitchen voor een klant lang kan duren en naar haar mening een andere insteek zou moeten hebben: “Maar als het dan tot pitchen komt, vind ik het heel leuk. Ik heb het type energie waarmee ik het geweldig vind om de dood of de gladiolen te doen. En ik blijf altijd heel positief, ik ben een blij maar streng ei, maar ik vind het heel leuk om een sprint te trekken die, zoals onze pitch bij Volkswagen, soms wel acht maanden duurt.”

Luister dit boeiende interview hier:

 

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr
www.innocean.eu
www.crossmediaawards.nl

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.