Cross Media Congres 2022 | Amsterdam 8 juni

Op woensdag 8 juni vindt het Cross Media Congres 2022 plaats in de Kromhouthal in Amsterdam. Een niet te missen event waar de beste sprekers uit media en marketingcommunicatie die op dit moment de meeste relevantie hebben een podium krijgen.

Lees alles over Cross Media Congres 2022 en hoe kaarten te bestellen hier

Key Notes


Erik Roddenhof
| CEO DPG Media

Niko Koffeman | CEO Those Vegan Cowboys

Derk Sauer | CEO The Moscow Times

Désirée Battjes | Strateeg ZIGT Create

Farouk Nefzi | CMO Feadship

Chafina Bendahman | Oprichter Rose Stories

Sadik Cevik | CEO Gorillas Benelux

Bas Smit | Influencer & Ondernemer

Diederik Van Middelkoop | Creative Director Amp.Amsterdam

Marketeers Forum


Ana Henriques
| Manager Brand & Campaigns TUI

Bibianne Roetert | Marketing Manager Benelux & Beyond Tony's Chocolonely

Nienke Van De Streek | Managing Director Marketing en Communicatie | ALDI Nederland

Bureau Forum


Teus Baars
| CEO NOSUCH

Reinier Steures | CEO Natwerk

Stephan Kwast | CEO Megawatt

Moderatoren


Georgette Schlick
| CEO Fremantle Netherlands & Belgium

Paul Albers | CEO BrandBase

De Belofte 2022


Welk talent in media of marketingcommunicatie wordt De Belofte 2022?

Lees hier wie is voorgedragen en hoe zelf talenten voor te dragen

Startup22


De vijf beste startups van dit moment in media of marketingcommunicatie spreken en presenteren zich op het congres

Startups kunnen zich hier aanmelden

Lees alles over Cross Media Congres 2022 en hoe kaarten te bestellen hier

www.crossmediacongres.nl




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.