Contactloos betalen voor parking Schiphol door deal met EasyPark
Schiphol sluit voor P1 Kort Parkeren een deal met EasyPark (voorheen Parkmobile). Het openen van de slagboom bij binnenkomst en vertrek en betalen gebeurt hier geheel automatisch. Halers en brengers of kortparkeerders hoeven niet meer langs de parkeerautomaat te gaan, maar kunnen dit eenvoudig regelen via de app.
P1 Parkeren op Schiphol beschikt over 4200 parkeerplekken. Hier kunnen bezoekers nu voor kort parkeren (zonder reservering tot 48 uur) gebruikmaken van automatische kentekenherkenning via EasyPark formerly Parkmobile. ANPR (Automatic Number Plate Recognition) camera's zorgen ervoor dat de slagboom bij aankomst en vertrek automatisch opengaat. Zodra het kenteken van het voertuig herkend wordt en in dit geval koppelt aan de app, opent de slagboom vanzelf. Ook stopt de parkeertransactie automatisch bij het verlaten van de garage, waarna de betaling via de app verloopt.
www.easyparkformerlyparkmobile.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dawn ontwikkelt merkstrategie en campagne voor Greenpeace
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert