Commercial Land Rover Devender met James Bond

De televisiereclame van de Land Rover Defender toont niet alleen de vaardigheden van de Defender, maar geeft ook een exclusief kijkje achter de schermen van het optreden van de SUV in de James Bond-film No Time To Die met als hoogtepunt een sprong van 30 meter door de lucht.

Voor de opnames van de nieuwe Bond-film No Time To Die zijn in totaal tien exemplaren van de Land Rover Defender gebruikt, waaronder chassisnummer VIN 007.

Stuntvrouw en Formula 3 W Series-coureur Jessica Hawkins stelde de Defenders op de proef. Stuntcoördinator Lee Morisson zag haar potentieel en aarzelde geen moment om Hawkins deze kans te bieden om deel uit te maken van No Time To Die. Voor Hawkins is het haar allereerste film.

Morisson: "We pushed the Defender further than we believed possible to generate the maximum excitement, and to give fans an insight into the uncompromising challenge of producing an incredible chase sequence which you can look forward to seeing in No Time To Die."

Nick Collins, Vehicle Line Director van Land Rover Defender:"We developed a new test standard for Defender, the most challenging we've ever had and unique to this vehicle. Physical strength and durability is measured by a number of different tests including a bridge jump test which gave us confidence to deliver what the stunt team needed to create for No Time To Die, with no modifications to the body structure except the installation of a roll cage."

www.landrover.nl
www.007.com/no-time-to-die


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager

16-10-2025 | 09:10:00
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.