Clever Strategy lanceert Clever Campus

Het marketing bureau Clever Strategy lanceert een Clever Campus waar het kennisoverdracht binnen het marketingvak wil stimuleren om marketingverspilling te voorkomen. Deze kennis wordt voor iedere vakgenoot beschikbaar gesteld.

Kjeld Piek, mede-oprichter van Celever Strategy: “De Clever Campus wordt als eerste virtueel gelanceerd, omdat de fysieke campus door het corona-virus vertraging heeft opgelopen, zegt Kjeld Piek (Co-Founder Clever Strategy). Bij kennisdeling zijn fysieke bijeenkomsten in een huiskamersfeer het prettigst en deze elementen hebben wij geborgd in onze campus met daarin een collegezaal met borrelgelegenheid, bibliotheek en gym. Desalniettemin willen wij geen vertraging in het faciliteren van de kennisoverdracht en groei van het data-driven & fact-based marketingvak. Zeker in deze tijden is marketingverspilling geen optie.”

Iedere maand is er een bijeenkomst waarbij een specifiek thema verder verdiept zal worden door experts. De campus werkt samen met verschillende experts uit het vak en deze experts dragen bij aan de kennisoverdracht. Denk aan thema’s als customer data platforms, oftewel de technologie achter personalisatie & verleidingstechnieken. Of de laatste trends in marketing automation, e-mailmarketing en liquid media. De sessies zijn volledig interactief. Alle sessies zijn kosteloos.

www.clevercampus.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes

Nike herinterpreteert Just Do It met Why Do It?

08-09-2025 | 10:13:19
De campagne richt zich op jonge atleten die hun weg zoeken in een tijd vol kansen en uitdagingen.

NEEW ontwikkelt eerste merkcampagne voor Norah

08-09-2025 | 10:04:02
Norah richt zich sinds de oprichting in 2014 op vrouwen van 35 jaar en ouder, een doelgroep die in de Nederlandse modebranche vaak onderbelicht blijft.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-09-2025 | 08:11:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant  • Hoorn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.