Chocolate introduceert true pricing-model binnen PR

Thijs van Dijk en Jordie Koppenaal, beiden afkomstig van digitaal bureau BTTR, hebben PR-bureau Chocolate opgericht. Het bureau helpt organisaties complexe informatie toegankelijk te maken.

Chocolate is het eerste PR-bureau dat werkt met een true pricing-model, waarbij de werkelijke kosten en inspanningen achter PR-dienstverlening volledig inzichtelijk worden gemaakt.

Transparantie in PR

Met de invoering van de Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD) groeit de behoefte aan transparantie binnen bedrijven. Organisaties moeten duidelijk maken hoe zij bijdragen aan duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Chocolate ondersteunt hen bij het helder communiceren van deze informatie, zowel richting stakeholders als in de media.

Thijs van Dijk: "Met het true pricing-model willen we niet alleen een eerlijke prijs hanteren, maar ook inzicht geven in de inspanningen die nodig zijn voor een effectieve PR-strategie."

Naast transparantie zet het bureau in op realtime motion-technieken. Jordie Koppenaal, co-founder: "Realtime motion stelt bedrijven in staat hun boodschap sneller en effectiever over te brengen en communicatie dynamischer en relevanter te maken."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

L’AGENCY start New Faces voor jonge content creators

15-07-2025 | 13:19:00
Met deze stap wil het bureau een professionele basis bieden aan een nieuwe generatie makers.

Mike Hendrixen: Oasis, een masterclass in merk, branding en PR

13-07-2025 | 06:47:00
[Column] Mike Hendrixen: Oasis, een masterclass in merk, branding en PR. AI kan muziek faken maar niet de magie. Niet het verhaal. Niet het kippenvel

Dutch PR Awards 2025 - De Bruijn PR : De Ongekende Krachten van Onbekende Helden

11-07-2025 | 12:25:00
Het doel: het doorbreken van het stereotype beeld van veteranen, het vergroten van de naamsbekendheid van de stichting en het realiseren van zichtbaarheid

Serviceplan en Prain Global bundelen krachten

10-07-2025 | 16:54:00
De Global Technology Industry Association (GTIA) heeft Serviceplan Amsterdam geselecteerd als PR-partner voor de Benelux.

Dutch PR Awards 2025 - nxt agency: Digitale Toegankelijkheid voor iedereen in Nederland

10-07-2025 | 14:35:00
Uit recent onderzoek van MKB-Nederland en onderzoeksbureau Level blijkt dat veel ondernemers nog onvoldoende voorbereid zijn op de European Accessibility Act (EAA)

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.