Cheil ontwikkelt muziekcampagne Delany voor Samsung

Op het eerste gezicht lijkt de muziekrelease van artiest Delany er een als alle andere, maar wie beter kijkt ziet onbekende namen in de featuring. Het is het resultaat van de Samsung Galaxy Buds2-campagne door Cheil, waarbij Delany en Samsung samen op zoek gingen naar talent.

Via TikTok lanceerde Delany haar nog onvolledige nieuwe single. Ze daagde vervolgens haar fans uit met de duetfuctie een eigen creatieve invulling aan de track te geven. Uit de bijna 200 inzendingen, die op het platform werden geüpload, koos Delany twee winnaars. Talenten Dirikteur en LIMITLSS zijn de gelukkigen waarmee Delany de studio indook om de track af te maken.

"

Met de campagne biedt Samsung een kans aan jonge makers om te laten zien dat je groot kan dromen en er veel mogelijk is. Met talent, maar vooral de juiste mindset kan iedereen doorbreken.

De campagne is ontwikkeld door Cheil Amsterdam in samenwerking met Delany, Top Notch en 777 Records en geproduceerd door 50MM Amsterdam

Credits:

Samsung: Carli Lems, Kelly Hamming, Laura Geuze, Michelle Jochemus | Projectmanagement: Kenneth Henn, Vivian Donders, Juwan Babel | Concept: Daan Haak, Kahraman Cinar, Thijs de Boer | Account: Istvan Schiering, Michelle Ter Laak | Regie videoclip: Tristan Hageman | Regie behind the scenes: Jay Ferdinand | Muziek: Delany, Dirikteur, LIMITLSS., Vanno, Jandro (777 Records) | Productie: 50MM Amsterdam

www.samsung.nl

www.cheil.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.