[Campagnes] Lukkien brengt JungleMinis tot leven

Voor de vierde keer op rij kun je bij supermarktketen Lidl Nederland weer sparen voor kleine knuffels met een grote persoonlijkheid. Vorig jaar gingen we naar de bodem van de oceaan om kennis te maken met de AquaMinis, dit jaar gaan we naar de jungle met de JungleMinis!

In samenwerking met Creative agency Joe Public Take-Away Advertising, brengt Lukkien de Minis weer tot leven op het kleine scherm. Elk van de 10 karaktertjes heeft zijn of haar eigen moment in deze mix van live-action en 3D animatie. Als primeur heeft het meisje Nora ook een eigen 3D karakter!

Het live-action deel in de Lidl flat werd geproduceerd en geregisseerd door Joe Public. Alle 3D-animaties en visual effects werden door Lukkien verzorgd onder regie van Martijn Smits.

Credits Lukkien:

Storyboard: Yannick van Oort | Productie: Mattijs van Moorsel | Regie Animatie: Martijn Smits | VFX Supervision & Compositing: Raymond Viveen | Sound Design: Eric van Horssen, voice-over 

Lukkien produceert content sinds 1972. Van hoogwaardige ATL-afbeeldingen en films tot sociale verhalen en merkfilms. Ongeacht de bron, ongeacht de benodigde output ... we kunnen het maken. Onze omvang en ervaring maken ons de ideale partner voor grootschalige e-commerce en productie van sociale activa in fotografie, film en CGI. Wat is jouw uitdaging? Kom maar op!

www.lukkien.com   


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet

08-09-2025 | 14:46:17
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.