
Bruut Amsterdam en Jalt ontwikkelen Maatjes gezocht voor Oranje Fonds
Bruut Amsterdam en reclamebureau Jalt hebben samen de campagne Maatjes gezocht ontwikkeld voor het Oranje Fonds.
Jalt onderzocht op welke manier deze doelgroep kan worden bereikt en welk verhaal er verteld moet worden om het goede doel volledig tot zijn recht te laten komen. Bruut Amsterdam nam de volledige productie van de multimediale campagne voor haar rekening.
De campagne is bedoeld voor zowel televisie, radio, online als sociale media. Samen met het creatieve team van Jalt ontwikkelde en produceerde Bruut Amsterdam een televisiecommercial van 25 seconden, een radiocommercial, verschillende films voor sociale media en twee verdiepingsverhalen van ongeveer twee minuten waarin de emotie, puurheid en echtheid van de verhalen en de karakters centraal staan.
Maatjes Gezocht is een campagne van het Oranje Fonds met als doel Nederlanders te verbinden tijdens en na deze moeilijke periode
Credits:
Bureau: Jalt | Creatie: Tom de Hooge & Boris Bugter | Account: Sjoerd Reijnen & Benthe Boersma | Productie: Bruut Amsterdam | Regie: Cassandra Offenberg | Productie: Charlotte Spronk
www.oranjefonds.nl
bruut.amsterdam
www.jalt.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert