
Esther Goos: Goede content leidt meteen tot actie
Influencer & Content Marketing Awards 2025
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden die binnenkort bepalen welke cases tot de top van de creatieve industrie behoren. In deze reeks delen zij hun visie op content, media en de veranderingen binnen het vak. Vandaag spreken we met Esther Goos, Oprichter van Scooperz.
Kun jij Scooperz introduceren?
Scooperz is een social- en influencer marketing agency met vestigingen in Amsterdam en Breda en één van de grootste specialisten op dit gebied in de Benelux.
Wat is goede content?
Goede content is content waarvoor je stopt met scrollen en die meteen tot actie leidt. Delen, opslaan, doorsturen of kopen. Content die blijft hangen en impact maakt.
Welke belangrijke ontwikkeling zie je in de creatieve industrie?
Heb je even? Met ontwikkelingen als AI en de enorme groei in samenwerkingen met creators gebeurt er meer dan ooit in ons vak. Maar eigenlijk is dat altijd zo geweest. En gelukkig zijn veel creatievelingen pioniers en dus de besten in kansen zien een veranderende markt!
Wat is het laatste nieuws?
Het laatste nieuws is dat we binnenkort de Influencer Marketing Awards jureren. Er zijn nog een paar dagen om cases in te sturen, dus: go, go, go. Ik kijk ernaar uit om verrassende voorbeelden te zien vanuit ons vakgebied!
---
De Influencer & Content Marketing Awards 2025 worden mede mogelijk gemaakt door Influentials
Influentials is hét techplatform dat merken en creators samenbrengt om authentieke content op schaal te realiseren. Met een internationaal netwerk van ruim 11.000 creators helpen we merken als Zwitsal, Samsung en McDonald’s om de kracht van de creator economy te benutten. Steeds meer consumenten vertrouwen niet langer op klassieke reclame, maar op content van mensen die ze écht volgen en waarderen.
Via het Influentials platform kunnen merken en agencies samenwerken met creators die zowel User Generated Content (UGC) maken als micro-influencers die impact maken binnen hun community. | www.influentials.com
Lees hier alles over de Influencer & Content Marketing Awards en hoe in te zenden.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bregje van Iperen: Engagement is belangrijker dan het aantal volgers
Loïs Weeber: Spontane ideeën en feedback halen je uit vaste patronen
Kiki Kaersenhout: Het wordt tijd om kritisch te kijken naar onze creaties
Mady Angelino: Er is een groeiende vraag naar oprechte, mensgerichte verhalen
Jeroen Verkroost: Goede content bestaat uit inhoud, impact en integratie
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers