[BoxOffice] Week 40: Ticket to Paradise binnen op 1

Deze week staat Ticket to Paradise, de romantische komedie met Julia Roberts en George Clooney in de hoofdrollen, op nummer 1 in de top 10. De film gaat over het gescheiden stel Georgia en David, dat samen naar Bali reist om te voorkomen dat hun dochter Lily dezelfde fout maakt die ze 25 jaar geleden denken te hebben gemaakt.

Ook Smile, Misfit The Switch en DC Club Van Super-pets veroveren een plek in de top 10 van deze week. 


BoxOffice Week 39 (weekendbezoek)

1. (11) Ticket To Paradise | 60.832 bezoekers
2. (1) Soof 3 | 39.403 bezoekers
3. (2) Don't Worry Darling | 28.191 bezoekers
4. (13) Smile | 25.538 bezoekers
5. (3) Avatar Re-release  | 19.286 bezoekers
6. (7) Minions: Hoe Gru Superschurk Werd (2D NL)12.601 bezoekers
7. (4) Moonage Daydream | 11.352 bezoekers
8. (5) Top Gun: Maverick | 11.063 bezoekers
9. (-) Misfit The Switch | 10.595 bezoekers
10. (12) DC Club Van Super-pets | 9.411 bezoekers 

Top 10 - 2022

1. Top Gun: Maverick | 1.216.909 bezoekers
2. Minions: Hoe Gru Superschurk Werd (2D NL) | 1.088.190 bezoekers
3. Spider-man: No Way Home | 950.847 bezoekers
4. Fantastic Beasts: The Secrets Of Dumbledore | 648.986 bezoekers 
5. Jurassic World: Dominion | 636.511 bezoekers
6. Doctor Strange In The Multiverse Of Madness | 622.917 bezoekers 
7. Thor: Love And Thunder | 564.428 bezoekers
8. Sing 2 | 543.719 bezoekers
9. Elvis | 497.868 bezoekers
10. The  Batman | 485.352 bezoekers 


Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Ad-bestedingen schieten door 1 biljoen dollar

05-12-2025 | 09:58:31
Merken die investeren in resultaat, bewust innoveren en ontwerpen vóór het algoritme kunnen cultuur, aandacht en media omzetten in duurzaam voordeel.

[Vacatures] Roorda zoekt een Digital Designer

05-12-2025 | 08:42:00
Roorda is op zoek naar Digital Designer

Persuade en Hoogvliet lanceren vriendelijk merkconcept

04-12-2025 | 16:19:00
Met een vernieuwde merkstrategie en campagne laat de keten zien dat lage prijzen en een prettige winkelervaring goed samengaan.

Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line

04-12-2025 | 14:57:00
M line heeft gekozen voor Total Design voor de ontwikkeling van de merkcampagne Get ready for greatness, die deze week van start gaat op televisie, online, out-of-home, print en radio.

RA*W opent inschrijving Cannes Summer Course 2026

04-12-2025 | 13:00:00
De organisatie wil jonge creatieven meer tijd geven om met hun bureau het gesprek aan te gaan over deelname en de benodigde investering.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.