[BoxOffice] Week 4: Babylon komt binnen op nummer 3

Babylon, geschreven en geregisseerd door Damien Chazelle met Brad Pitt, Margot Robbie en Diego Calva in de hoofdrol, komt deze week binnen op nummer 3. Babylon is een origineel verhaal dat zich afspeelt in het Los Angeles van de jaren 20.
 
Ook onder andere Jovan Adepo, Li Jun Li en Jean Smart spelen in deze film over de opkomst en ondergang van diverse personages in een tijdperk van decadentie in het vroege Hollywood.

BoxOffice Week 4 (weekendbezoek)

1. (1) Avatar | 104.028 bezoekers 
2. (2) De Tatta's | 39.430 bezoekers 
3. (-) Babylon | 31.517 bezoekers 
4. (4) De gelaarsde kat 2: De Laatste Wens | 27.182 bezoekers 
5. (3) Operation Fortune | 26.558 bezoekers 
6. (5) Triangle Of Sadness | 16.224 bezoekers       
7. (6) M3gan | 15.623 bezoekers
8. (7) De Acht Bergen | 14.201 bezoekers    
9. (8) Faithfully Yours | 9.872 bezoekers   
10. (-) Wil De Krokodil | 8.528 bezoekers 

Top 10 - 2023

1. Avatar: The Way Of Water | 969.949 bezoekers
2. De Tatta's | 401.047 bezoekers
3. De Gelaarsde Kat 2: De Laatste Wens | 246.062 bezoekers
4. Triangle Of Sadness | 129.396 bezoekers   
5. Hotel Sinestra | 120.477 bezoekers   
6. Wil De Krokodil | 116.050 bezoekers
7. De Acht Bergen | 104.294 bezoekers  
8. Operation Fortune | 97.375 bezoekers 
9. Faithfully Yours | 96.420 bezoekers 
10. M3gan | 90.749 bezoekers 

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.