[Box Office] Controversiële film The Substance komt top drie binnen | Week 38

Na haar succesvolle wraakthriller Revenge keert Coralie Fargeat terug met The Substance, een meedogenloze body horror satire die de onrealistische schoonheidsidealen in de film- en mode-industrie aan de kaak stelt. Demi Moore schittert in een gedurfde rol als een oudere actrice die haar tv-fitnessshow verliest en door een experimentele behandeling de kans krijgt om een jongere versie van zichzelf te worden, gespeeld door Margaret Qualley. De film komt in de eerste week in de Nederlandse bioscopen binnen op nummer drie van de top tien.

Loverboy: emoties uit staat net als vorige week bovenaan de lijst. Nieuwkomer Transformers: One staat op de vijfde plek.

BoxOffice Week 38 (weekendbezoek)

1. (1) Loverboy: Emoties uit | 43.092 bezoekers 
2. (2) Beetlejuice Beetlejuice | 20.981 bezoekers
3. (-) The Substance | 20.959 bezoekers
4. (3) It Ends With Us | 15.779 bezoekers 
5. (-) Transformers: One | 12.012 bezoekers
6. (7) Inside Out 2 | 11.335 bezoekers
7. (-) Speak No Evil | 11.240 bezoekers
8. (8) Deadpool & Wolverine | 9.601 bezoekers
9. (4) De Wilde Noordzee | 9.448 bezoekers
8. (-) Een Schitterend Gebrek | 15.356 bezoekers
10 (-) Verschrikkelijke Ikke 4 | 8.301 bezoekers

Top 10 - 2024

1. Inside Out 2 | 1.347.011 bezoekers 
2. Verschrikkelijke Ikke 4 |924.117 bezoekers
3. Dune: Part Two | 813.268 bezoekers  
4. Deadpool & Wolverine | 802.475 bezoekers
5. Wonka (OV) | 569.945 bezoekers
6.It Ends With Us | 503.877 bezoekers   
7. Kung Fu Panda 4 | 492.712 bezoekers 
8. Bad Boys: Ride Or Die (2D OV)  | 470.289 bezoekers
9. Anyone But You | 470.289 bezoekers 
10. Kingdom of the Planet of the Apes | 359.536 bezoekers   

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne

31-10-2025 | 10:46:00
De campagne, ontwikkeld door het Rotterdamse ontwerpbureau 75B, brengt de tijger terug in een kleurrijk samenspel van stad, cinema en creativiteit.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

NFF presenteert nominaties Gouden Kalf Digitale Cultuur 2025

30-09-2025 | 17:50:29
De winnaar wordt op vrijdag 3 oktober bekend tijdens het EY Gouden Kalveren Gala.

Imagine Festival opent met thriller in Britse Gebarentaal

30-09-2025 | 10:44:58
Van 30 oktober tot en met 9 november vindt het Imagine Fantastic Film Festival plaats in LAB111, FilmHallen en Hal West in Amsterdam.

Nederlands Film Festival presenteert Focustalks

19-09-2025 | 08:59:31
Het Nederlands Film Festival organiseert dit jaar Focustalks, gesprekken die toegankelijk zijn voor zowel publiek als professionals.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.