Born05 lanceert merkidentiteit Yummygums

The Digital Branding agency Born05 lanceert de merkstrategie en identiteit voor Yummygums. Yummygums is sinds 2017 het eerste vitamine-gummie-merk in Nederland. Het merk wil aansluitend op zijn internationale groeiplannen de positionering en herkenbaarheid versterken, waarvoor Born05 in de arm is genomen.

De uitwerking van de samenwerking is te vinden op alle digitale kanalen van Yummygums en deze week door heel Amsterdam met de bijbehorende OOH-campagne. Op termijn wordt de nieuwe identiteit ook doorvertaald naar de verpakkingen.

Ruben Bailan, Co-founder Yummygums: “Onze internationale ambities vragen om een versterking van zowel onze positionering als de herkenbaarheid binnen de markt. Born05 heeft ons geholpen bij het neerzetten van een merkstrategie en visuele identiteit. Ons merk is nu toekomstbestendig en we klaar zijn om verder door te groeien.”

Jurriaan Duivenvoorden, Commercial Director van Born05: “De snelheid van het Yummygums team maakte de samenwerking erg prettig. De doelstelling was om voor het piekseizoen de merkstrategie en de visuele identiteit te hebben staan. Dat is heel goed gelukt. Yummygums is als snelgroeiend bedrijf toe aan een volgende fase binnen de merkstrategie. In deze fase wordt het merk en de communicatie/relatie met klanten steeds belangrijker. Mede door onze ruime ervaring met zowel AAA-merken als startups en scale-ups kunnen wij merken helpen om door te groeien en de volgende stap te maken."

www.born05.com
www.thisisace.nl
www.yummygums.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.