Boomerang Agency ontwikkelt campagne Zwitsal

Er zijn al vele generaties grootgebracht met de producten van Zwitsal, en dat wilde Boomerang Agency laten zien in de campagne Alles voor de zachtste babyhuid met de vernieuwde producten van Zwitsal. De bad-, was- en shampoo-producten zijn milder en zachter voor de gevoelige babyhuid, maar de iconische geur en verpakkingen, die blijven. 

Zwitsal babyverzorgingsproducten

Boomerang Agency heeft aan ouders - nieuw en ervaren - gevraagd wat zij van de producten van Zwitsal vinden. De conclusie is dat iedereen van Zwitsal houdt. En door de vernieuwde producten willen mensen nog 100 jaar toevoegen aan de tijdlijn van de babyverzorgingsproducten.

Credits:

Zwitsal: Milou van Mastrigt, Wendy Troost, Diana van Staalduijnen, Karin Koornneef, Hiske Hoogveld | Agency: Boomerang Agency. Part of Publicis Groupe | Creative Director: Rico de Lange | Lead Creatives: Glenn Da Silva & Frank Visser | Strategist: Carlijn van Wulfften Palthe | Account Director: Sef Mandemakers & Aimee Rutumalessij Project Manager: Maartje Luns | Director: Donnya Zidan | 1st AD: Farah Abdi | Director of photography: Dionne Cats | Sr. Producer: Han Schuurman | Production Assistant: Maartje Mars | Focus Puller: Pancsi Puts | Steadycam: Erwan van Buuren | Gaffer: David Bels | Best-boy: Rudger Faber & Michiel Hageman | Sound: Sjoerd Kats & René Wolf | Set-dresser: Jorinde Baks | Styling: Anouk Oceanne | MUA: Michela de Simone | Post-production: Vigics | Post-producer: Willem Korsten | Editor: Fernando Barientos | Grading: Ruben Labree | Copy: Elke Wijnands | Music: BigSync | Additional soundmix: Soundsright | Catering: MMOOD | Location: Grace locations & Loes op locatie  

www.boomerangagency.com

www.zwitsal.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.