Boomerang Agency ontwikkelt campagne Zwitsal

Er zijn al vele generaties grootgebracht met de producten van Zwitsal, en dat wilde Boomerang Agency laten zien in de campagne Alles voor de zachtste babyhuid met de vernieuwde producten van Zwitsal. De bad-, was- en shampoo-producten zijn milder en zachter voor de gevoelige babyhuid, maar de iconische geur en verpakkingen, die blijven. 

Zwitsal babyverzorgingsproducten

Boomerang Agency heeft aan ouders - nieuw en ervaren - gevraagd wat zij van de producten van Zwitsal vinden. De conclusie is dat iedereen van Zwitsal houdt. En door de vernieuwde producten willen mensen nog 100 jaar toevoegen aan de tijdlijn van de babyverzorgingsproducten.

Credits:

Zwitsal: Milou van Mastrigt, Wendy Troost, Diana van Staalduijnen, Karin Koornneef, Hiske Hoogveld | Agency: Boomerang Agency. Part of Publicis Groupe | Creative Director: Rico de Lange | Lead Creatives: Glenn Da Silva & Frank Visser | Strategist: Carlijn van Wulfften Palthe | Account Director: Sef Mandemakers & Aimee Rutumalessij Project Manager: Maartje Luns | Director: Donnya Zidan | 1st AD: Farah Abdi | Director of photography: Dionne Cats | Sr. Producer: Han Schuurman | Production Assistant: Maartje Mars | Focus Puller: Pancsi Puts | Steadycam: Erwan van Buuren | Gaffer: David Bels | Best-boy: Rudger Faber & Michiel Hageman | Sound: Sjoerd Kats & René Wolf | Set-dresser: Jorinde Baks | Styling: Anouk Oceanne | MUA: Michela de Simone | Post-production: Vigics | Post-producer: Willem Korsten | Editor: Fernando Barientos | Grading: Ruben Labree | Copy: Elke Wijnands | Music: BigSync | Additional soundmix: Soundsright | Catering: MMOOD | Location: Grace locations & Loes op locatie  

www.boomerangagency.com

www.zwitsal.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.