Blyde Benelux gaat voor NIU werken

Pr-bureau Blyde Benelux gaat werken voor NIU. NIU is een Chinees bedrijf dat stedelijke mobiliteitsoplossingen ontwikkelt. De bedoeling is dat Blyde het NIU meer naamsbekendheid geeft in Nederland en België. De samenwerking is gestart met de lancering van de MQi GT in Nederland en België.
 
Sieghart Michielsen, Head of Europe bij NIU: “Mobilitieitsaanbieders kunnen en moeten een belangrijke rol spelen in de transitie naar emissiereductie. We geloven in een toekomst met groene mobiliteit, zonder emissies, om steden beter bereikbaar, gezonder en leefbaarder te maken. Als een van de grotere aanbieders van e-mobility hebben we de mogelijkheid hier sterk aan bij te dragen. Door het voor iedereen gemakkelijk, toegankelijk en aantrekkelijk te maken, wordt de overstap naar klimaatneutraal rijden makkelijker. Zonder dat mensen in moeten leveren op het gemak van snel en stijlvol transport van deur tot deur. De e-scooters van NIU hebben wereldwijd al meer 2,3 miljoen CO2-uitstoot bespaard, wat gelijk staat aan het planten van 118 miljoen bomen. De urban mobility aanbieder wil deze impact verder vergroten en zette onlangs de volgende stap naar groenere en leefbaardere steden met de introductie van een geheel nieuwe scooter: de MQi GT.”

Naomi Hogervorst, impact pr-adviseur bij Blyde Benelux: “Naast het kenmerkende design, het comfort en de innovatieve technologie van de modellen van NIU, geven we de duurzame ambities van NIU en de voordelen van elektrisch rijden een centrale plek in de communicatie van NIU. De partij is als aanvoerder van de transitie naar duurzame mobiliteit, met samenwerkingen met onder andere deelscooterplatformen Check!, Felyx en Poppy, een echte motor achter de transitie naar groenere steden. Dat verdient aandacht. Het bureau creëert kansen in de media om het duurzaamheidsverhaal van NIU naar voren te brengen. De samenwerking is succesvol van start gegaan met de lancering van het nieuwste e-scooter model van NIU, de MQi GT.”

De komende tijd gaan de twee organisaties samen versnellen om de naamsbekendheid van NIU te vergroten in Nederland en België in de missie om bij te dragen aan de transitie naar groenere steden onder de aandacht te brengen.

www.blyde.nl
www.niu.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.