Blyde Benelux aan de slag voor TEDxAmsterdam

Pr-bureau Blyde Benelux gaat aan de slag voor TEDx Amsterdam. Het bureau werkte al twee jaar voor TEDxAmsterdamWomen en gaat de pr en communicatie doen voor TEDxAmsterdam. De bedoeling is om aankomende TEDx-evenementen op de kaart te zetten in Amsterdam.

TEDxAmsterdam startte in 2009 als een van de eerste TEDx-evenementen. TED is een internationale platform dat sinds 1984 ideeën tracht te delen met de wereld middels honderden gemeenschappen. Deze draaien op vrijwilligers, worden bestuurd volgens de basisprincipes van TED. Alle initiatieven belichamen de belofte van TEDxAmsterdam om zich meer te ontwikkelen als luisterend orgaan van Amsterdam, de inspirerende inwoners en opmerkelijke organisaties. Dit gedachtegoed overlapt met de missie van het pr-bureau Blyde Benelux, dat een podium biedt aan zowel maatschappelijke organisaties als duurzame merken.

Bibi Timmerman, pr-adviseur bij Blyde Benelux: “We werken elke dag samen met mensen die met passie strijden voor een mooiere wereld door het maken van positieve maatschappelijke impact. De TEDx community sluit hier natuurlijk naadloos op aan.” Blyde Benelux gaat kosteloos aan de slag voor de TEDxAmsterdam-community.

Salmaan Sana, Executive Board Member van TEDxAmsterdam: “Samenwerken aan iets dat een positieve impact heeft op de stad geeft ongelofelijk veel energie. Wij geloven dat Amsterdam vol zit met noemenswaardige organisaties en individuen met inspirerende initiatieven die een podium verdienen om hun ideeën te verspreiden. Het is geweldig om samen te werken met Blyde en dit te realiseren. We kijken allebei naar manieren waarop we onze impact op de stad en de rest van de wereld kunnen vergroten, en door onze krachten te bundelen hopen we communities om ons heen te inspireren."

www.blyde.nl
www.tedx.amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.