Blauw Gras en Glasnost samen aan de slag voor Hellmann’s

Ace-bureaus Blauw Gras en Glasnost maken samen een lokale reclamecampagne voor Hellmanns. Hiervoor keren de bureaus terug naar de plek waar het allemaal begon: de straten van New York. Foodie Vanja van der Leeden en chef Jord Althuizen duiken in de streetfoodgeschiedenis. Daar proberen zij gerechten als Frankfurters, fish taco’s, Waldorf salade en de hamburger na te maken. Dit is wekelijks te zien op Youtube als de serie Worlds #1 Flavors – NY Edition.

Gijs van der Togt, Head of Strategy bij Blauw Gras: "Waar Blauw Gras merken bouwt vanuit een social mindset doet Glasnost dat vanuit een earned first gedachtegoed. Dit versterkt elkaar op relevantie. En beiden zijn belangrijk voor Hellmann's, dat wereldwijd stevig verankerd is in de food community. Hellmann's biedt verhalen die er echt toe doen. Die relevant zijn. Wij helpen Hellmann's graag om die verhalen op een opvallende en herkenbare manier te vertellen. Wat ons betreft hebben merken die op deze manier in de maatschappij staan de toekomst."

www.hellmanns.nl

www.blauw-gras.com 

www.glasnost.amsterdam

www.thisisace.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur

LINDA.meiden en Blitsbee starten campagne rond borstkanker

02-10-2025 | 17:36:00
In het kader van de Borstkankermaand zijn LINDA.meiden en stickermerk Blitsbee gestart met de bewustwordingscampagne Check je borsten, meiden.

LifeHunters en Zwijsen zetten leerkrachten Engels centraal

02-10-2025 | 17:23:00
Uitgeverij Zwijsen heeft in aanloop naar de Dag van de Leerkracht een campagne gelanceerd ter introductie van Open Up, de nieuwste methode Engels voor het basisonderwijs.

Havas en Bolletje lanceren kruidnootburger als foodtrend

02-10-2025 | 16:30:00
De lancering is onderdeel van een campagne die inspeelt op de trend van onverwachte smaakcombinaties.

ESN en Megawatt zetten in op wereldrecordpoging in Rotterdam

02-10-2025 | 15:44:00
De poging maakt deel uit van de campagne Push Forward en brengt honderd sporters samen voor een gezamenlijke fysieke en mentale uitdaging.
 

Dit artikel is gepubliceerd door:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.