Blauw Gras en Glasnost samen aan de slag voor Hellmann’s

Ace-bureaus Blauw Gras en Glasnost maken samen een lokale reclamecampagne voor Hellmanns. Hiervoor keren de bureaus terug naar de plek waar het allemaal begon: de straten van New York. Foodie Vanja van der Leeden en chef Jord Althuizen duiken in de streetfoodgeschiedenis. Daar proberen zij gerechten als Frankfurters, fish taco’s, Waldorf salade en de hamburger na te maken. Dit is wekelijks te zien op Youtube als de serie Worlds #1 Flavors – NY Edition.

Gijs van der Togt, Head of Strategy bij Blauw Gras: "Waar Blauw Gras merken bouwt vanuit een social mindset doet Glasnost dat vanuit een earned first gedachtegoed. Dit versterkt elkaar op relevantie. En beiden zijn belangrijk voor Hellmann's, dat wereldwijd stevig verankerd is in de food community. Hellmann's biedt verhalen die er echt toe doen. Die relevant zijn. Wij helpen Hellmann's graag om die verhalen op een opvallende en herkenbare manier te vertellen. Wat ons betreft hebben merken die op deze manier in de maatschappij staan de toekomst."

www.hellmanns.nl

www.blauw-gras.com 

www.glasnost.amsterdam

www.thisisace.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nike herinterpreteert Just Do It met Why Do It?

08-09-2025 | 10:13:19
De campagne richt zich op jonge atleten die hun weg zoeken in een tijd vol kansen en uitdagingen.

NEEW ontwikkelt eerste merkcampagne voor Norah

08-09-2025 | 10:04:02
Norah richt zich sinds de oprichting in 2014 op vrouwen van 35 jaar en ouder, een doelgroep die in de Nederlandse modebranche vaak onderbelicht blijft.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-09-2025 | 08:11:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant  • Hoorn

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.
 

Dit artikel is gepubliceerd door:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.