Bistro Berlage wil dineren in Beurs van Berlage mogelijk maken

Bistro Berlage heeft een concept ontwikkeld waarbij het 1500 vierkante meter van de grote zaal van de Beurs van Berlage wil inzetten als dinerlocatie tijdens de coronacrisis.

Het horecabedrijf wil op zaterdagavonden dit mogelijk maken in juni op voorwaarde dat de coronarestricties voor horeca worden versoepeld door de regering.

Jorien Schipper, manager Bistro Berlage: "Gasten kunnen via onze website een tafel reserveren en zullen tijdens de avond kunnen genieten van een driegangendiner naar keuze van onze menukaart, met bijpassend wijnarrangement. Ook zullen we ze tijdens de avond meenemen in de geschiedenis van de zaal waarin ze zitten, in het Volkspaleis van Berlage. We vinden dat iedereen, na al die weken sociale lock-down, wel een extra bijzondere avond uit heeft verdiend!”

De bistro zegt alle voorzorgsmaatregelen van het RIVM te zullen volgen, zodat het voor de gasten, maar ook voor de Bistro medewerkers, veilig en verantwoord zal zijn om weer samen te komen.

Als de restricties voor horeca worden losgelaten wil Bistro Berlage gedurende de week met aangepaste openingstijden open, met een breed opgezet terras op het Beursplein en met een aangepaste tafelbezetting binnen in de Bistro, zodat ook hier voldoende afstand kan worden gehouden.

Powned liet zien hoe ingewikkeld het is om met 1,5 meter te werken in de horeca.

 

Minister-president Mark Rutte liet tijden de persconferentie en het tweedekamerdebat blijken het op dit moment lastig te vinden om horecagelegenheden te kunnen openen. Volgens de VVD-premier geeft dit ook bredere drukte in de steden met risico's van dien. Een toezegging op een openingsdatum is daarbij niet gedaan ondanks druk vanuit de horeca, het bedrijfsleven en de politiek.

www.bistroberlage.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.