Bij [M]media lopen ze zich alvast warm voor het WK Voetbal

Het WK Voetbal komt eraan en bij [M]media hebben ze er zin in.

Koen Dittmar, Sales Director bij [M]media: "Het WK Voetbal vindt plaats en Nederland is eindelijk weer van de partij. Waar Nederland zich vorig WK niet wist te kwalificeren, speelt Nederland deze keer wel mee in Qatar. Het eerste fluitsignaal wordt gegeven op 21 november 2022. Nederland zal het deze dag direct opnemen tegen Senegal: een mooie kans op de eerste overwinning voor ons Oranje dus."

"Bij [M]media zijn we alvast aan het warmlopen voor het WK, want met topspelers als Matthijs de Ligt, Frenkie de Jong en Virgil van Dijk, is er een grote kans dat Nederland zeker niet met lege handen thuis komt. Met dit in gedachte en het feit dat wij één van de grootste voetbal channels van Nederland hebben, kunnen we dan ook niet anders als hele mooie mogelijkheden aan adverteerders aanbieden tijdens deze zenuwslopende periode."

Bekijk hier alle advertentiemogelijkheden op het [M]media netwerk tijdens het WK, van display advertising tot volledige videoproducties

www.mmedia.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager

16-10-2025 | 09:10:00
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.