Bij [M]media lopen ze zich alvast warm voor het WK Voetbal

Het WK Voetbal komt eraan en bij [M]media hebben ze er zin in.

Koen Dittmar, Sales Director bij [M]media: "Het WK Voetbal vindt plaats en Nederland is eindelijk weer van de partij. Waar Nederland zich vorig WK niet wist te kwalificeren, speelt Nederland deze keer wel mee in Qatar. Het eerste fluitsignaal wordt gegeven op 21 november 2022. Nederland zal het deze dag direct opnemen tegen Senegal: een mooie kans op de eerste overwinning voor ons Oranje dus."

"Bij [M]media zijn we alvast aan het warmlopen voor het WK, want met topspelers als Matthijs de Ligt, Frenkie de Jong en Virgil van Dijk, is er een grote kans dat Nederland zeker niet met lege handen thuis komt. Met dit in gedachte en het feit dat wij één van de grootste voetbal channels van Nederland hebben, kunnen we dan ook niet anders als hele mooie mogelijkheden aan adverteerders aanbieden tijdens deze zenuwslopende periode."

Bekijk hier alle advertentiemogelijkheden op het [M]media netwerk tijdens het WK, van display advertising tot volledige videoproducties

www.mmedia.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.